فرمانده نیروی انتظامی با انتقاد از شایعه‌سازی علیه پلیس در فضای مجازی گفت: افرادی فیلم دستگیری زن گروگانگیر را به جای برخورد پلیس با بدحجابان منتشر کرده بودند.
کد خبر: ۹۲۸۵۰۳

به گزارش جام‌جم، سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در نشست خود با خبرنگاران در این باره اظهار کرد: چندی قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر و در آن ادعا شد که مأموران پلیس زن جوانی را به علت بدحجابی به زور جلوی چشم همسرش سوار خودروی پلیس کرده‌اند، در حالی که وقتی فیلم را بررسی کردیم، متوجه شدیم این تصاویر مربوط به چهار سال قبل است. وی افزود: این فیلم مربوط به دستگیری زن و مرد گروگانگیر است. آنها کودک چهار ساله‌ای را به گروگان گرفته بودند که متهم زن توسط ماموران پلیس زن دستگیر شد. این در حالی است که این فیلم اکنون منتشر شده و ادعا کرده‌اند به‌خاطر این‌که موی این زن بیرون بوده، او را در حضور همسرش دستگیر کرده‌اند.

فرمانده ناجا با تاکید بر این‌که رسانه‌ها باید به پلیس کمک کنند، تاکید کرد: این موارد را از ما بپرسید و صحیح آن را منتقل و کمک کنید شایعات بی‌اساسی که کسی مسئولیت آن را نمی‌پذیرد خنثی شود و بتوانیم آسیب‌های فضای مجازی را به حداقل برسانیم، اگر برای شخصی در جامعه اتفاقی بیفتد انگار برای خانواده خودمان رخ داده است.وی در ادامه به تصادفات رانندگی هم اشاره کرد و گفت: وقتی یک اتوبوسی تصادف می‌کند واقعا حس می‌کنم‌ خانواده خودم هستند. همه باید برای کاهش حوادث و اتفاقات به ناجا کمک کنند. خبرنگاران و نیروی انتظامی یک مجموعه هستند، چون هدف ما یکی است و آن آسایش و امنیت مردم است.

اشتری با بیان این‌که پلیس تلاش می‌کند براساس رهنمودهای مقام‌معظم رهبری دارای اقتدار در عین رأفت باشد، تاکید کرد: خوشبختانه پلیس ما امروز اخلاق‌مدار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها