«سرزمین ما» بررسی می کند:

چرایی فروش جنگل محمودآباد مازندران

ماجرای فروش جنگل محمودآباد مازندران فردا پنج شنبه در برنامه سرزمین ما پیگیری می شود.
کد خبر: ۹۲۸۲۷۳
چرایی فروش جنگل محمودآباد مازندران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه یک، روز ششم مرداد 95 خبری مبنی بر فروش یک پارک جنگلی در شمال کشور در رسانه ها منتشر شد.

در پی این خبر اهالی منطقه سرخرود استان مازندران با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهوری با اعلام اینکه در تاریخ 24 اسفند 1393 دوازده هکتار از پارک جنگلی 19 هکتاری ملاکلای محمودآباد به قیمت 600 میلیون تومان به یک فرد حقیقی واگذار شده است، خواستار ابطال سند مالکیت این اراضی و بازگرداندن آن به منابع طبیعی شدند.

برنامه سرزمین ما پنج شنبه 14 مرداد با دعوت از داریوش عبادی، دبیر شبکه سازمانهای مردم نهاد منابع طبیعی و محیط زیست استان مازندران و گفتگو با ستار بابایی کفاکی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران، صحت و سقم این خبر را جویا می شود.

مهرداد فتحی بیرانوند، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان نیز درگفتگوی تلفنی در خصوص سوالات مطرح شده فعالان محیط زیست درباره دریاچه گهر پاسخگو خواهد بود.

در بخش معرفی قهرمان محیط زیستی هفته هم از رضا حیوری، کلوچه فروش حامی پرندگان تقدیر خواهد شد.

این حامی پرندگان مدتی است با نصب چند تابلوی هشدار رو به روی مغازه اش در شهر شوش، محلی برای استراحت و تغذیه پرندگان تشکیل داده است تا به شهروندان بگوید به پرنده‌ها و لانه هایشان احترام بگذاریم.

مجید غضنفری، اخبار زیست محیطی هفته و قرارهای سبز را اعلام خواهد کرد.

در سوال نظر سنجی برنامه هم از بینندگان پرسیده شده: به نظر شما چرا حفظ محیط زیست برای بعضی از مردم اهمیت چندانی ندارد؟ که از طریق ارسال پیامک به شماره 30000111 می توان در نظر سنجی برنامه سرزمین ما شرکت کرد.

برنامه سرزمین ما به تهیه کنندگی الهام پیرهادی و اجرای ابوالفضل آقاخانی کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که پنج شنبه ها ساعت 9:30 صبح به روی آنتن می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها