نصرالله عبدالهی، مشاور مدیرعامل و مدیر تیم استقلال می‌گوید بزودی تمام حاشیه‌ها بین علیرضا منصوریان و تماشاگران فوتبال در اهواز را به اتمام می‌رساند. عبدالهی در این مورد گفت: توهین‌های بسیار بدی به منصوریان شد و دل سرمربی استقلال را شکستند، اما ما اهواز را خانه خودمان می‌دانیم و دلمان می‌خواهد هر حاشیه‌ای هم هست، هر چه زودتر برطرف شود. خودم می‌خواهم وارد عمل شوم و کاری کنم مردم اهواز با منصوریان آشتی کنند. ما دو بار دیگر برای بازی با فولاد و صنعت نفت آبادان باید به استان خوزستان برگردیم و درست نیست این قهرها ادامه یابد.
کد خبر: ۹۲۸۱۰۵

آپشن‌های پولساز در قرارداد حاج‌صفی

احسان حاج‌صفی با قراردادی بسیار بالا و بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان به سپاهان برگشت، اما این‌طور نیست که قراردادش به همین جا ختم شود. در قرارداد این بازیکن آپشن‌هایی وجود دارد که می‌تواند مبلغ اصلی را تا حدود دو میلیارد و 250 میلیون تومان افزایش دهد. اگر احسان در همه بازی‌های فصل به میدان برود، در یک سوم دیدارها پاس گل بدهد و در یک پنجم بازی‌ها گل بزند، رقم دریافتی عجیب و غریبی خواهد داشت.

شاید قاسم با ذوب‌آهن فسخ کند

قاسم حدادی‌فر از بدشانس‌ترین بازیکنان فوتبال ایران در یک ماه گذشته است. او خود را برای شروع یک فصل ایده‌آل آماده می‌کرد، اما در تمرینات پیش‌فصل و در دوران بدنسازی، دچار پارگی رباط صلیبی شد تا به همین دلیل، حدود هفت تا هشت ماه خانه‌نشین باشد. طبق وعده مسئولان کادرپزشکی باشگاه ذوب‌آهن، قاسم حداقل تا اواسط فروردین ماه سال آینده نمی‌تواند به تمرینات برگردد به همین علت امکان دارد نامش از لیست ذوبی‌ها خارج شود تا باشگاه به جای قاسم، بازیکن جدیدی جذب کند.

مرفاوی: ما به هر قیمتی امتیاز می‌خواهیم

از صمد مرفاوی سرمربی صبای قم این ایراد گرفته می‌شود که چرا تیمش نه خوب بازی می‌کند نه توانایی کسب بردهای سه امتیازی را دارد. مرفاوی در پاسخ به این مساله به ما گفت: خیلی هم نباید عجیب باشد. به هر حال ما با مشکلات بسیار زیادی وارد لیگ شده‌ایم. این موضوع را که نمی‌توانید فراموش کنید. از سوی دیگر در شرایط فعلی، نیاز داریم هر طور شده و به هر قیمتی، امتیاز بگیریم. اگر امروز امتیاز بگیریم، شرایط‌مان در آینده بهتر خواهد شد و دستمان باز خواهد بود.

هوری و دخسوس با 2 کلین شیت!

حسن هوری، دروازه‌بان صنعت نفت آبادان در دو بازی ابتدایی این تیم در لیگ برتر، توانسته دروازه تیمش را نجات دهد و از این حیث، عملکرد بسیار خوبی داشته، زیرا نفتی‌ها توانستند به خاطر عملکرد این دروازه بان پا به سن گذاشته، دو امتیاز از دو دیدار سخت خود بگیرند. فرناندو دخسوس گلر این فصل گسترش فولاد نیز دو بازی برابر پیکان و ماشین سازی تبریز را بدون دریافت گل خورده به اتمام رسانده و نشان می‌دهد از آمادگی فصل قبل دور نشده است.

قاضی: تعطیلات لیگ به ما کمک می‌کند

محمد قاضی، مهاجم نفت تهران در مورد شرایطی که در این تیم تجربه می‌کند، گفت: ما به خاطر شرایطی که برایمان به وجود آمد، نتوانستیم بدنسازی کاملی داشته باشیم و به نوعی با خیال راحت به لیگ آمدیم، اما این تعطیلات لیگ می‌تواند برای تیم‌هایی مثل نفت تهران بسیار موثر شود چون وقت آن را داریم که بدنسازی کوچکی را پشت سر بگذاریم و به لحاظ بدنی، شرایط مان را تغییر دهیم. خیلی‌ها از این تعطیلات گلایه دارند، اما همه بازیکنان و مربیان نفت تهران از تعطیلی لیگ استقبال می‌کنیم.

رضایی قرار نبود گل بزند!

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در جریان مذاکره این باشگاه با کاوه رضایی نسبت به یک بند از قرارداد بسیار حساسیت داشت؛ این که کاوه گفته بود مهاجم گلزنی نیست! باشگاه استقلال اما این شرط را پذیرفت و طبق اعلام مدیربرنامه‌های کاوه رضایی، استقلالی‌ها قبول کردند کاوه زیاد گل نزند به شرط این که برای تیم، موثر عمل کند. با این حال رضایی توانست در روز بازی با استقلال خوزستان گلزنی کند. به نظر می‌رسد این بازیکن، به نوعی به قراردادش پایبند نماند!

مومنی: امسال خیلی مسائل را ثابت می‌کنم

مهدی مومنی، مهاجم فصل قبل استقلال که به استقلال خوزستان پیوسته در دیدار هفته دوم مقابل تیم سابق خودش توانست عملکردی بسیار خوب نشان داده و نمره قبولی از کارشناسان دریافت کند. مومنی در گفت‌وگو با ما گفت: من لیاقت‌ها و پتانسیل و انگیزه‌های زیادی داشتم، اما در استقلال از من استفاده‌ای نشد. حالا می‌خواهم در تیم خوب استقلال خوزستان خودم را نشان دهم. امسال خیلی مسائل را ثابت می‌کنم، می‌خواهم بگویم به من در استقلال تهران زمانی داده نشد ولی در استقلال خوزستان ثابت می‌کنم چه کیفیتی دارم.

تماس رضاییان با علی کریمی

رامین رضاییان که پس از فسخ قرارداد با باشگاه ریزاسپور ترکیه، به تهران برگشته، به دنبال راهی است تا دوباره وارد قلب هواداران پرسپولیس شود و به جمع سرخپوشان برگردد. برانکو می‌گوید نیازی به این بازیکن نیست اما مسئولان باشگاه نظر دیگری دارند و حاضرند به جای گرفتن غرامت از رضاییان، این بازیکن را به پرسپولیس برگردانند. رضاییان برای بازگشت، حتی با علی کریمی نیز تماس گرفته و او را وارد معرکه کرده تا راه بازگشتش به نوعی راحت‌تر شود. اگر فشارها ادامه یابد، برانکو به بازگشت این بازیکن رای مثبت خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها