پنج نفر کوهنورد که در جریان حادثه سیل نیشابور گم شده بودند، نجات یافته و سالم به خانه‌هایشان بازگشتند.
کد خبر: ۹۲۷۸۱۷

عبدالناصر عرب‌پور، معاون ستاد مدیریت بحران شهرستان نیشابور در این باره گفت: یک گروه پنج نفره کوهنوردی حرفه‌ای از دو روز قبل در کوه‌های اطراف بوده‌اند که طبق برنامه‌ریزی‌هایشان، دیروز بعدازظهر موعد برگشتشان بوده که خوشبختانه به‌ ‌سلامت برگشتند.

واژگونی وانت مزدا با 18 مسافر پاکستانی

واژگونی وانت مزدا حامل 18 مسافر پاکستانی در جیرفت دو کشته و 9 زخمی برجا گذاشت.

ابراهیم محمدی، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جیرفت در این باره گفت: صبح یکشنبه یک دستگاه وانت مزدا حامل 18 نفر از اتباع پاکستانی در محور کوهستانی اسفندقه به قرقطوییه شهرستان جیرفت واژگون شد.

امدادگران اورژانس با حضور در آنجا مشاهده کردند دو نفر از این افراد در دم جان باختند و 9 نفر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: دیگر اتباع بیگانه سرنشین خودروی وانت مزدا متواری و هفت نفر از آنها نیز توسط نیروهای انتظامی دستگیر شدند.

سقوط مرگبار کامیون به دره 40 متری

رئیس پلیس‌راه استان زنجان از سقوط یک دستگاه کامیون به دره 40 متری خبر داد.

سرهنگ شیرمحمدی، رئیس پلیس‌راه استان زنجان در این باره گفت: روز شنبه در محور زنجان ـ طارم یک دستگاه کامیون ایسوزو از مسیر خود واژگون شد و به دره 40 متری سقوط کردکه منجر به مرگ راننده شد.کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه علت واژگونی را سرعت غیرمجاز کامیون ایسوزو اعلام کردند.

فداکاری مادربزرگ برای نجات نوه

مادربزرگ 60 ساله مانع از سقوط نوه‌اش از پشت‌بام شد، اما خودش از بام سقوط کرد. زینت افشار، پرستار بخش آی‌سی‌یوی مرکز آموزشی ـ درمانی شهید رجایی در این باره گفت: این زن سالخورده از ناحیه صورت و کمر مصدوم شده و در بخش آی‌سی‌یوی مرکز ترومای قزوین بستری است.

تمساح قاتل به دام افتاد

تمساح مهاجمی که موجب مرگ یک کودک ده ساله شده بود به دام افتاد. تمساحی که ماه گذشته موجب مرگ کودک شده بود، باتلاش نیروهای محیط‌زیست سیستان و بلوچستان و همکاری مردم روستا زنده‌گیری و به مکان دیگری منتقل شد.

هک پست الکترونیکی

جوانی که به بهانه خرید اکانت بازی اینترنتی، پست الکترونیک مردی رادر تلفن همراهش هک کرده و به داده‌های او دست یافته بود، دستگیر شد.

سرگرد مصطفی نوروزی، رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: هفته گذشته مردی با حضور در پلیس فتا شکایت کرد که نمی‌داند چه کسی توانسته به داده‌های تلفن همراهش دست پیدا کرده و پست الکترونیکی وی را هک کند و او را به دردسر بیندازد. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات ادامه داشت تا این‌که چند روز پیش متهم شناسایی و دستگیر شد. او در بازجویی‌ها به هک اطلاعات پست الکترونیک شاکی به بهانه خرید اکانت بازی اینترنتی از او اعتراف کرد.

دستگیری سارق مسلح روشنایی در روستا

دزد مسلح سیم‌های برق بخش زهکلوت، در جریان عملیات پلیسی دستگیر شد.

سرگرد ناصر کوهستانی، جانشین فرمانده انتظامی رودبار جنوب استان کرمان در این باره گفت: چندی پیش ماموران در جریان سرقت مسلحانه سیم‌های برق در بخش زهکلوت قرار گرفتند. با تحقیقات اولیه معلوم شد مرد نقاب‌دار مسلح پس از جمع‌آوری مقادیر زیادی سیم برق، زمانی که قصد فرار داشته با مقاومت مردم روبه‌رو شده و برای فرار از دست آنها شروع به تیراندازی کرده و متواری شده است. جست‌وجو برای دستگیری این سارق ادامه داشت تا سرانجام چند روز پیش او در یکی از روستاهای اطراف شناسایی و دستگیر شد. در بازرسی از مخفیگاه او یک قبضه سلاح، مقادیری مهمات و حجم قابل توجهی سیم برق مسروقه کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها