عملیات اجرایی طرح تعالی بسیج رسانه ملی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌مقدم، قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما و جمعی از مدیران ارشد رسانه ملی در سالن رضوان ساختمان بسیج صداوسیما آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۷۷۰۴

به گزارش روابط عمومی بسیج صداوسیما، محمود عاطفی رئیس بسیج صداوسیما با تاکید بر اهمیت رسانه ملی به عنوان قرارگاه مقدم مبارزه با جنگ نرم به نقش و وظایف صداوسیما از منظر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: مدیران و کارکنان رسانه، سرداران و سربازان این خط هستند.

عاطفی اهداف نه‌گانه طرح تعالی بسیج رسانه ملی را مطرح کرد و حرکت برای تشکیل بسیج تخصصی را مهم‌ترین هدف پیش‌بینی شده و شعار اصلی آن خواند و اظهار کرد: تغییر و تحول در همه رویکردهای بسیج رسانه ملی به سمت تخصصی شدن خواهد بود. وی کمک به جریان‌سازی گفتمان ولایت، کمک برای ایجاد رسانهتر از انقلاب اسلامی و همگرایی و نقش‌آفرینی هوشمندانه در فعالیت‌های انقلابی و رسانه‌ای را از دیگر اهداف پیش‌بینی شده عملیات اجرایی بسیجیان رسانه ملی برشمرد.

رئیس بسیج صداوسیما در این مراسم به تبیین چرایی و چیستی، اهداف، محورها و ابعاد عملیاتی این طرح پرداخت و بر نقش‌آفرینی همه‌جانبه و مبتکرانه بسیج در توسعه رسانه‌ای در فضای مجازی نیز تاکید کرد و در تبیین ابعاد طرح تعالی، اولین مساله را توجه به اخلاق و معنویت دانست و ادامه داد: طرح تعالی بسیج رسانه ملی در راستای نشر و ترویج فرهنگ مقدس و تفکر بسیجی و تبیین نقشه راه برای رسیدن به تعالی اجرایی می‌شود.

عاطفی همچنین از پیش‌بینی قرارگاه جهادی بسیجیان رسانه ملی خبر داد و افزود: برای آسیب‌شناسی برنامه‌های مناسبتی مرتبط با دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در صداوسیما قرارگاه نوین عملیات رسانه‌ای طراحی شده است چرا که بسیجیان پرچمدار حوزه مقاومت و پایداری هستند لذا باید تجهیزات مناسب برای شرایط فعلی تهیه و آماده‌سازی شود تا شاهد نقش‌آفرینی روزافزون بسیج رسانه ملی در این زمینه باشیم.

رئیس بسیج صداوسیما از تدوین یگان‌های ویژه عملیاتی برای دفاع رزمی بسیجیان رسانه ملی هم خبر داد و گفت: اولین دوره آموزشی برای اعزام متقاضیان به مناطق مورد نیاز بزودی آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌مقدم نیز روح حاکم بر این عملیات اجرایی را مدیریت ارزشی و انگیزشی دانست و گفت: در طرح تعالی و پیش رونده بسیج رسانه ملی، مدیریت هوشمند و راهکارهای اجرایی و ارزیابی متناسب با اهداف، پیش‌بینی شده است. قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما بر سرمایه انسانی با انگیزه و باورمند بهعنوان محرکه اجرایی آن تاکید کرد.

در این مراسم ضمن رونمایی از اساسنامه کانون‌های تخصصی بسیج رسانه ملی از عوامل رسانه‌ای و تلاشگر راهیان نور تجلیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها