حدادی: قول مدال نمی‌دهم اما مردم برایم دعا کنند

کاری به رکوردهای «هارتینگ» و بقیه ندارم

احسان حدادی یکی از ورزشکارانی است که در جدول شانس کسب مدال‌ در المپیک ریو آن بالاها قرار دارد.هر قدر هم که خودش بگوید قولی برای کسب مدال نمی‌دهد اما خیلی‌ها روی مدال او حساب کرده‌اند.
کد خبر: ۹۲۷۲۳۳

رنگ این مدال هم فرقی ندارد اما به عقیده خیلی‌ها او اگر خوش شانس باشد می‌تواند همان مدال نقره المپیک لندن را به‌دست بیاورد. آن هم در مسابقه‌ای که هارتینگ آلمانی که قرار نبود در این رقابت‌ها شرکت کند دوباره تصمیمش عوض شده و به‌عنوان مدعی اصلی قهرمانی وارد گود شده است. حدادی درباره آخرین وضعیت خودش می‌گوید: «در آلمان هستم و زیر نظر کیم بوخونسف تمریناتم را انجام می‌دهم. همه چیز خوب است و باید بگویم که دیگر به ایران بر نمی‌گردم و از همین جا راهی برزیل می‌شوم.»

حدادی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است مدال المپیک لندن در ریو هم تکرار شود، می‌گوید: «قول مدال که نه، اما قول می‌دهم بهترین پرتابم را انجام دهم. درالمپیک رقابت سخت است و بهترین ورزشکاران از سراسر دنیا حضور دارند. به همین دلیل تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم بهترین پرتابم را انجام دهم. من تجربه حضور در المپیک را دارم و می‌دانم که می‌شود با بهترین پرتاب به مدال رسید. امیدوارم خدا کمک کند و بتوانم در روز مسابقه در بهترین فرم باشم و بهترین پرتاب را انجام دهم.»

مرد نقره‌ای دوومیدانی ایران که قبل از سفر به آلمان مصدومیتی جزئی داشت در این مورد می‌گوید:«این مصدومیت‌ها مشکلی برای من ندارد. در لندن هم مصدوم بودم و مدال گرفتم. با این حال تمام تلاشم را می‌کنم تا در بهترین شرایط باشم.المپیک هر 4 سال یک‌بار است و تمام ورزشکاران دوست دارند وقتی در این تورنمنت شرکت می‌کنند بهترین باشند.»

او با اشاره به رقبایش می‌گوید: «از آنها خبر دارم اما واقعا ذهن خودم را درگیر این نمی‌کنم که آنها در چند وقت اخیر و در چه تورنمنت‌های مختلف چه رکوردی زده‌اند و چقدر پرتاب کرده‌‌اند. ‌می‌خواهم کار خودم و بهترین پرتابم را انجام بدهم. خوشبختانه در المپیک «کیم» مربی‌ام همراه من است و این اتفاق کمک بزرگی به من می‌کند. از مردم می‌خواهم برایم دعا کنند تا بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم و آنها را خوشحال کنم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها