با توجه به هجوم ناگهانی تلفن های هوشمند به بازار طی چند سال گذشته و تغییرات چشم گیر در نسخه ها و بروز رسانی های مداوم توسط شرکت ها برای خیلی ها پیش می آید که گوشی های جدیدتر با امکانات بیشتر و سرعت بالا تر تهیه می کنند و گوشی قدیمی خود را از آنجایی که ارزش مادی انچنانی ندارد در قفسه و یا کمدی برای مبادا کنار می گذارند.
کد خبر: ۹۲۷۰۴۳
با موبایل های قدیمی چه کنیم؟

به گزارش جام جم کلیک به نقل از نت نوشت ، گوشی های قدیمی لزوما به خاطر ایراد و اشکال کنار گذاشته نمی شوند و در بسیاری موارد افراد با خرید گوشی جدید گوشی و یا تبلت خودشان را حتی به قیمت های بسیار ناچیز به فروش می رسانند.

۱ . اگر در منزل تلویزیون هوشمند دارید که می تواند به شبکه Wireless متصل شود به آسانی می توانید با کمک امکانات اتصالی و نرم افزار های زیادی که راجع به این کار تهیه شده از تبلت و یا گوشی قدیمی خود برای کنترل و مدیریت برنامه های تلویزیون استفاده کنید. نرم افزار هایی نظیر Amazon و Flipkart و Snapdeal و Plex را حتما بررسی کنید.

۲ . چرا وقتی یک گوشی اندرویدی دارید اقدام به خرید یک سیستم نویگیشن می کنید؟ به اسانی با نصب گوشی تلفن از طریق داک های موجود بر روی داشبورد و روشن کردن GPS می توانید از سیستم مسیر یابی پیشرفته ای چون Google Map استفاده کنید.

۳ . تنها با یک کابل AUX می توانید همزمان در حین استفاده از تلفن همراه به عنوان مسیر یاب در اتومبیل، ای پخش کننده MP3 آن نیز استفاده کنید و به آسانی به موزیک های درون حافظه گوشی خود گوش دهید. برای انجام این کار حتی از سیستم بلوتوس هم می توانید استفاده کنید.

۴ . اگر از لحاظ امنیتی در اطراف خود دوربین های مدار بسته دارید و می دانید که آنها از طریق سیستم IPCAM به هم متصل هستند می توانید به آسانی از طریق نرم افزار های مخصوص این کار (نرم افزار IP Webcam) گوشی تلفن خود را به عنوان مانیتور برای کنترل دوربین ها در نظر بگیرید.

همچنین برای اینکه بتوانید از گوشی خودتان به عنوان یک وبکم امنیتی استفاده کنید اپ Presence پیشنهاد می شود، این اپ یک دوربین امنیتی است که به حرکات مقابل لنز حساس می باشد و بلافاصله بعد از حرکت اجسام مقابل دوربین شروع به ضبط تصاویر میکند.

۵ . یکی از پیشنهاد هایی که برای گوشی های قدیمی و یا تبلت ها می توان داشت نصب چند بازی برای سرگرم کردن بچه هاست. با توجه به اینکه سبک باری های کودکان این دور زمانه کمی تغییر کرده مطمئن باشید مورد توجه کودکان قرار خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها