کودک شش ساله که با انگیزه اخاذی یک میلیاردی در خاش ربوده شده بود، پس از پنج ماه با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) آزاد شد.
کد خبر: ۹۲۶۹۲۰

ساعت یک و 45 دقیقه بامداد جمعه، خودرو وارد محوطه ستاد خبری شد. صدای تپیدن قلب پدر و مادر و خواهران علی شنیده می‌شد، علی دست در دست یکی از سربازان گمنام از خودرو پیاده شد. هاج و واج به اطراف نگاه می‌کرد. با دیدن پدر و مادرش یکباره بغضش ترکید و صدای گریه اعضای خانواده، اشک افراد حاضر در محل را نیز درآورد.

عوض سرگزی، پدر علی شش ساله در این باره به ایرنا گفت: پسرم 18 اسفند 94 ساعت 11 و 45 دقیقه هنگامی که همراه خواهرش در حال بازگشت از مهد کودک به خانه بودند، توسط افراد ناشناسی ربوده شد. کارمند کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خاش هستم. سه ماه هیچ خبری از علی نداشتیم؛ سه ماهی که هر لحظه آن چون سالی سیاه بر ما گذشت، تا این که یک نفر ناشناس با یکی از همکارانم تماس گرفته و گفته بود فرزندم را ربوده‌اند. با این که یک کارمند ساده هستم و با حقوق کارمندی زندگی را سپری می‌کنیم، اشرار از ما یک میلیارد تومان می‌خواستند و هر بار از راه‌های مختلف تهدید می‌کردند که اگر مبلغ درخواستی را پرداخت نکنیم،گوش علی را بریده و برایمان می‌فرستند. وی افزود: آنها وقتی متوجه شدند وضع مالی ما خوب نیست، مبلغ را به 700 میلیون و در نهایت به 500 میلیون تومان کاهش دادند. یک بار کلیپ کوتاهی از طریق واتساپ برایم ارسال کردند که در آن فیلم کوتاه علی می‌گفت «بابا یک گوشم را بریده‌اند اگر پول ندهید گوش دیگرم را هم می‌برند.»

پدر و مادر علی با تقدیر از تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) گفتند: آزادی و سلامت فرزندمان را مدیون تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) و همکاری ماموران آگاهی هستیم. علی شش ساله نیز گفت: اشرار مرا در کوه‌ها نگه داشته و خیلی اذیت می‌کردند و کتک می‌زدند. یک بار سیخ داغ را نزدیک گوشم گرفتند و گفتند می‌خواهیم گوشت را سوراخ کنیم، خیلی ترسیده بودم، گریه می‌کردم اما بازهم آزارم می‌دادند. معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان درباره این پرونده گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) و همکاری خوب مردم، این کودک بی‌گناه پس از پنج ماه اسارت بدون پرداخت هیچ گونه وجهی آزاد شد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت. وی با بیان این که عاملان این گروگانگیری گرچه به آن سوی مرز گریخته‌اند اما باید بدانند که نیروهای امنیتی و انتظامی استان قاطعانه درصدد دستگیری آنان هستند و هیچ گاه از مرتکبان این قبیل اقدامات ضد امنیتی گذشت نخواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها