براساس خبرها دولت ایالات متحده شرکت Warner Bros. Interactive Entertainment را تحت‌تعقیب قانونی قرار داده است.
کد خبر: ۹۲۵۲۹۳
دولت آمریکا به دنبال برادران وارنر

به گزارش جام جم کلیک ، موضوع این تعقیب قانونی نیز شیوه تبلیغ Middle Earth: Shadow of Mordor بوده است. ظاهرا برادران وارنر برای تبلیغ ویدئویی این گیم، به مراجع رسانه‌ای مختلفی پول داده‌، اما از آنها نخواسته‌اند این مورد را علنی کنند. گویا برادران وارنر از منتشرکنندگان ویدئوها خواسته ماجرای دریافت هزینه را زیر ویدئوها درج کنند، اما فقط کسانی این مطلب را می‌دیده‌اند که روی «ادامه» کلیک می‌کرده‌اند و همین حساسیت دولت را برانگیخته است.

مجموع بازدید ویدئوهای منتشر شده در رسانه‌ها، 5.5 میلیون بوده که 3.7 میلیون آن تنها از ویدئوهای ویدئوسازِ معروف، PewDiePie بوده است.

مورد دیگر یک گاف تصویری است؛ قبلا مسئولان هتل فیگورای آمریکا به اشتباه یکی از عکس‌های بازی GTA V را برای تبلیغ خود در جنوب لس‌آنجلس به کار برده بودند، حال بتازگی سایت یاهو در مقاله‌ای مربوط به زحل، از عکس سیاره‌ای گازی از بازی Destiny استفاده کرده است!

چنین اشتباه‌هایی پیش می‌آید، اما جالب این‌که این هفته اشتباه‌ بزرگ‌تری نیز اتفاق افتاده و باعث شده پیتزافروشی «فِرِدی» در نیوجرسی، از مزاحمت‌ها به ستوه بیاید. ظاهرا افراد متعددی مدام با این رستوران تماس گرفته و جویا می‌شوند که آیا با بازی ترسناک «پنج شب در ملک فِرِدی» ارتباطی دارد یا خیر! این تماس‌های بیهوده (که به ادعای صاحب رستوران، به ساعتی 200 مورد می‌رسد) باعث ایجاد وقفه در سفارش‌های مشتری‌های دائمی رستوران شده و به کاسبی آن آسیب رسانده است.

مورد جالب دیگر این‌که برادران وارنر، انتشار مجموعه Batman: Return to Arkham را به تعویق انداخته و علت آن را مشکل داشتن بازی ذکر کرده است. حالا مانده‌ایم بعد از افتضاح Arkham Knight روی PC و خرابی‌های مجدد نسخه بهبود یافته آن، به حال این مجموعه که بازپرداخت دو بازی Arkham Asylum و Arkham City است، بخندیم یا گریه کنیم! در هر حال، انتشار آن تا اطلاع ثانوی به تعویق
افتاده است.

در خبرهای دیگر آمده آقای جین جولین بارونِت، تهیه‌کننده فیلم شرکت یوبی‌سافت، با ادعای این‌که «مردم از فیلم‌های ابرقهرمانی خسته شده‌اند»، یک استودیو مختص تولید فیلم براساس بازی تاسیس کرده است. در عین حال، دو شرکت Paramount Television و Anonymous Content (سـازنـده True Detective، Mr. Robot و The Revenant) اعلام کرده‌اند در حال تولید سریالی براساس بازی Battlefield هستند.

این‌که چه نیازی بوده برای ساخت یک سریال نظامی به اقتباس دست بزنند خودشان می‌دانند، ولی می‌توان پیش‌بینی کرد شاهد ضعیف‌ترین خروجی AC باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ahmad
-
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
حالا كه شما بستر خیلی خوبی فراهم كردید چرا از محتواهای تصویری بیشتری استفاده نمیكنید?
از عكس ها و فیلم استفاده كنید یكی دوتا عكس بیشتر خیلی میتونه خوب باشه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها