مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان این‌که ثبت‌نام برای راهپیمایی اربعین از روز 16 مرداد در سامانه سماح آغاز خواهد شد، گفت: 2200 دفتر زیارتی آماده پذیرش علاقه‌مندان به این سفر هستند.
کد خبر: ۹۲۴۳۹۲

به گزارش تسنیم، محسن نظافتی اظهار کرد: فراخوان نحوه ثبت‌نام در سامانه سماح برای سفر اربعین حسینی از امروز اطلاع‌رسانی خواهد شد تا علاقه‌مندان به این سفر معنوی از تاریخ 16 مرداد اقدام به نام‌نویسی و ارائه مدارک کنند. وی ادامه داد: متقاضیان این سفر که باید حتماً در سامانه سماح ثبت‌نام کنند می‌توانند از امروز تا 16 مرداد مدارک خود را کامل کنند تا براحتی در این سفر حضور پیدا کنند و خللی در اعزام آنها برای ایام اربعین ایجاد نشود.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به الزامی بودن ثبت‌نام در سامانه سماح و انتخاب یکی از کاروان‌های دارای مجوز سازمان حج و زیارت برای اربعین عنوان کرد: حتی کسانی که به نوعی ویزا داشته باشند، اما در این سامانه ثبت‌نام نکرده باشند اجازه عبور از مرزها را نخواهند داشت و از حضور آنها در این سفر ممانعت خواهد شد.

نظافتی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد افزایش حضور زائران در مراسم اربعین حسینی باشیم و رقم اعزام متقاضیان نزدیک به دو میلیون نفر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها