فوتبال اروپا

اسپانسر سال آینده بارسا مشخص شد

شرکت اینترنتی آمازون از سال آینده میلادی روی پیراهن بارسلونا خواهد نشست. هواپیمایی قطر که چند سالی است روی پیراهن بارسلونا جا خوش کرده، امسال قرارداد خود را با بارسلونا امضا کرد. قرارداد جدید فقط یک سال اعتبار دارد و از سال آینده تا سال 2021 آمازون اسپانسر بارسا خواهد شد. آمازون در سال 1994 به عنوان یک کتابفروشی اینترنتی شروع به فعالیت کرد؛ اما با گذشت 22 سال از فعالیتش در اینترنت، به غول جهانی تجارت الکترونیک تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۲۳۹۵۴

ویار رسما نامزد ریاست یوفا شد

منابع خبری در اسپانیا پس از گذشت دو هفته بالاخره خبر نامزدی رسمی آنخل ماریا ویار در انتخابات ریاست یوفا را تائید کردند. ویار رئیس قبلی فدراسیون فوتبال اسپانیا حالا اعلام کرده می خواهد رئیس یوفا شود. رسانه‌های اسپانیا دیروز ثبت‌نام ویار را تایید کرده‌اند و به نظر می‌رسد او رقیب جدی در این عرصه نداشته باشد. ویار دوست صمیمی جانی اینفانتینو است و اگر در یوفا به ریاست برسد، جایگاه یوفا را بیش از پیش تقویت خواهد کرد و مشخص است که برای فوتبال اسپانیا نیز چنین اتفاقی بسیار ارزشمند خواهد بود. ویار مانند سایر همکاران اروپایی خود با روسیه مشکل دارد و در سیاست‌های محوری و مهم خود مقابله با روسیه را مورد تاکید قرار داده است.

دروگبا: توپ طلا حق رونالدوست

مرد سال سابق آفریقا تائید کرد توپ طلای امسال دنیای فوتبال باید به ستاره رئال‌مادرید تعلق بگیرد. دیدیه دروگبا، ستاره سابق چلسی ادعا کرد توپ طلای امسال دنیای فوتبال باید به کریستیانو رونالدوی پرتغالی تعلق بگیرد. بازیکن حال حاضر تیم «مونترال ایمپکت» درباره ادعای خود چنین توضیحاتی داد: من در فینال فصل 2008- 2007 لیگ قهرمانان مقابل رونالدو و منچستریونایتد شکست خوردم. او یک رهبر به تمام معنا و شایسته دریافت توپ طلاست و به خاطر کارهای بزرگ و قهرمانی‌های امسال با رئال مادرید و پرتغال شایسته‌ترین فرد برای دریافت توپ طلا محسوب می‌شود هر چند نتوانست تا پایان فینال یورو 2016 بازی کند.

کونته: دیگو کاستا باید در چلسی بماند

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی گفت دیگو کاستا باید در چلسی بماند و به فکر رفتن به اتلتیکو نباشد. اتلتیکو قصد دارد مهاجم سابق خود را به خدمت بگیرد و کاستا نیز مایل به بازگشت به مادرید است. در این میان،‌ چلسی که حساب زیادی روی کاستا باز کرده متضرر خواهد شد و کونته تاکید کرد کاستا باید در چلسی بماند. کونته گفت: به نظر من کاستا بازیکن بزرگی است، یکی از بهترین‌های جهان. ما چلسی هستیم و چلسی یکی از بهترین تیم‌های جهان است و به همین دلیل، کاستا باید در تیم ما بماند. او را خیلی خوشحال می‌بینم و از شرایط دیگر خبر ندارم. دیگو کاستا بازیکن چلسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها