منصور برزگر: همیشه در کشتی از این دعواها بوده

راه شکست دادن «باروفس» را به یزدانی گفته‌ام

از آن جنتلمن‌های رشته کشتی است. کسی که شاید آن طور که باید در کشتی به حقش نرسید. منصور برزگر هر بار که حرف می‌زند حرفش برای خیلی‌ها حجت است. شاید در ماجراهای اتفاق افتاده برای فدراسیون کشتی خیلی‌ها انتظار داشتند که برزگر واکنش متفاوتی از خودش نشان بدهد اما او پشت فدراسیون و تصمیماتی که می‌گویند درست است ایستاد و یک کلام گفت: «من هم اگر مربی تیم ملی بودم، پای‌کار و حرف‌هایم می‌ایستادم، دقیقا همین کاری که رسول خادم کرد.»
کد خبر: ۹۲۳۶۸۹

شاید دامن زدن به حاشیه‌های کشتی چندان خوب نباشد اما اتفاقی که برای هادی و کمیل افتاد...

نباید زیاد وارد این حاشیه‌ها شد، شاید اگر من هم جای مربی تیم ملی بودم همین کار را می‌کردم و روی حرف‌هایم می‌ایستادم. چه بد چه خوب همیشه سعی کرده‌ام پای حرف‌هایی که می‌زنم بایستم و انجامش بدهم. اتفاقا نتیجه هم گرفته‌ام.

یعنی بر این عقیده هستید که رسول خادم هم روی حرفش ایستاده است؟

شک نکنید. او نه روی حرفش که روی اعتقاداتش ایستاده است. شما حرف سنگین‌وزن و مسابقات انتخابی را زدید باید بگویم که برای انتخاب نفر برتر مسابقه انتخابی گذاشتند و پرویز هادی باخت. او باخته آیا جای حرف و حدیثی باقی مانده است؟ همه آنجا بوده‌اند و همه‌چیز را هم دیده‌اند. فکر می‌کنم بیان این حرف‌ها خوبیت ندارد.

همیشه در کشتی از این دعواها بوده است. این طور نیست؟

یک زمانی هم امیر خادم بود و بهروز یاری را شکست داد و رفت قهرمان دنیا شد.

یک سوال می‌خواهیم از شما درباره حسن یزدانی بپرسیم. ایرانی‌ها هنوز نتوانسته‌اند جردن باروفس را شکست بدهند. فکر می‌کنید او توانایی شکست دادن این کشتی‌گیر قلدر آمریکایی را دارد.

حسن یزدانی از کشتی‌گیرهای خوب و آینده‌دار ایران است. حیف شد که او در مسابقات لاس‌وگاس با باروفس کشتی نگرفت. اگر کشتی می‌گرفت خیلی از مشکلات حل می‌شد. الان مثل هندوانه سربسته است. جردن باروفس جنگجو و جنگنده است. قدرت بدنی خوبی هم دارد. اما او را هم می‌شود شکست داد فقط باید نکات ریزی را رعایت کرد. اول این‌که نبایداز او فاصله گرفت. چرا کشتی‌گیران ما تلاش می‌کنند از او زیر بگیرند؟ اجازه بدهند او حمله کند. سوم این‌که شگرد باروفس این است که کشتی‌گیران را به کنار تشک می‌برد و کشتی‌گیران فکر می‌کنند می‌توانند او را به بیرون از تشک بفرستند در حالی که ناکام می‌شوند. حسن یزدانی باید حواسش را جمع کند. او بالا تنه خوبی دارد و می‌تواند از این نقطه قوتش به خوبی استفاده کند.

فارغ از دنیای کشتی شما یکی از خوش تیپ‌های ورزش ایران هستید.بارها هم پیشنهاد‌های مختلفی را برای بازیگری و ...داشته‌اید اما هیچ کدام از آنها را قبول نکرده‌اید.

من و برادرم خیلی خوشتیپ بودیم اما هیچگاه به سمت بازیگری نرفتم. چون زندگی تختی و حبیبی را ملاک قرار دادم. کار من کشتی است و تخصص‌ام کشتی. من باید کشتی را آموزش بدهم. سال‌ها سال قبل یکی شد تختی و یکی هم شد حبیبی. تختی مردمی شد اما حبیبی رفت سمت بازیگری و سیاست و از مردم دور شد.

شما یکی از کسانی بودید که برای بازی در سریال پایتخت هم پیشنهاد داشتید.

قبول نکردم. بعد از این‌که سریال را دیدم گفتم خوب شد که قبول نکردم. در کل برای من یک سری چیزها معیار است. من بازیگر نیستم و نبودم. آقای نقی معمولی قهرمان جهان شد و همان موقع اعتراض زیاد مازندرانی‌ها را هم به همراه داشت اما در کل سریال خوبی بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها