سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد حسین آشنا و ارشیا بابازاده با این تیم قراردادی امضا نخواهند کرد. بعد از حضور حسین آشنا در تمرینات تیم فوتبال استقلال در کشور ارمنستان این شایعه مطرح شد که استقلالی‌ها قصد جذب این بازیکن را دارند و حتی انتقاداتی هم از کادر فنی تیم استقلال در این زمینه مطرح شد. اما حضور این بازیکن در استقلال منتفی است و به گفته سرپرست باشگاه استقلال آشنا با آبی‌پوشان قرارداد نمی‌بندد. بهرام افشارزاده ضمن تائید این خبر به فارس گفت: نه‌تنها آشنا بلکه ارشیا بابازاده فرزند حمید بابازاده با استقلال قرارداد نخواهند بست و این دو نفر تنها برای حضور در تمرینات با استقلال به ارمنستان سفر کردند.
کد خبر: ۹۲۲۸۸۴

انصاری‌فرد در فیلم تبلیغاتی

کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به‌دلیل درخشش در فصل گذشته سوپر لیگ یونان و محبوبیت ویژه نزد هواداران تیم پانیونیوس از سوی مدیران این باشگاه برای شرکت در فیلم تبلیغاتی فروش بلیت‌های فصل آینده انتخاب شد.

انصاری‌فرد در این فیلم تبلیغاتی از هواداران تیم پانیونیوس برای خرید بلیت‌های فصل آینده بازی‌های این تیم در ورزشگاه خانگی نیوازمیرنا دعوت به‌عمل آورده است. گران‌ترین بلیت عرضه شده از سوی باشگاه پانیونیوس 800 یوروست. کوربی و مانولیس، دو بازیکن محبوب دیگر تیم پانیونیوس در فیلم تبلیغاتی فروش بلیت‌های بازی‌های فصل آینده سوپر لیگ یونان کریم انصاری‌فرد را همراهی کردند.

مهاجم سابق پرسپولیس در صبا

سیدعلی فاطمی مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پس از توافق با مسئولان تیم صبای قم با عقد قراردادی به این تیم پیوست تا فصل آینده شاگرد صمد مرفاوی در این تیم باشد. این مهاجم که فصل گذشته به‌صورت قرضی در نیم فصل دوم در تیم راه‌آهن حضور داشت و از سپاهان و گسترش فولاد تبریز به‌عنوان مقصد بعدی وی یاد می‌شد، با قراردادی یکساله به صبای قم پیوست.

پاشازاده سرمربی راه آهن شد

مهدی پاشازاده پیشکسوت باشگاه استقلال که فصل گذشته هدایت تیم دسته دومی پارس جم را بر عهده داشت و با این تیم به لیگ دسته اول صعود کرد به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال راه آهن انتخاب شد. این مربی دیروز در تمرینات راه آهن نیز حاضر شد و کار شاگردانش را زیرنظر گرفت.

منتخب خراسان؛ حریف پیکان

تیم فوتبال پیکان که هم‌اکنون در اردوی مشهد به سر می‌برد تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در لیگ برتر دنبال می‌کند. قرار است شاگردان مجید جلالی امروز در دیداری دوستانه در ورزشگاه ثامن به مصاف تیم منتخب استان خراسان بروند. پیکانی‌ها از روز چهارشنبه تمرینات خود را در زمین پیکان‌شهر دنبال می‌کنند. پیکان روز سه‌شنبه 5 مردادماه در هفته اول لیگ برتر مهمان گسترش فولاد خواهد بود.

کاپیتان نوجوانان در استقلال خوزستان

محمد شریفی کاپیتان و پلی‌میکر تیم ملی نوجوانان با عقد قراردادی 3 ساله به تیم فوتبال استقلال خوزستان پیوست. این بازیکن پیش از این به تیم صبای قم ملحق شده بود اما با جدایی علی دایی از این باشگاه شریفی هم از صبا جدا شد و قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد تا در نهایت به تیم قهرمان فصل گذشته ملحق شود.

فرناندز در ماشین‌سازی

مانوئل فرناندز دروازه‌بان فصل گذشته دیپورتیو لاکرونیای اسپانیا به ماشین سازی پیوست.مانوئل فرناندز مونیز دروازه‌بان 30 ساله دپورتیو لاکرونیا با سابقه 143 بازی در لالیگا و لیگ دسته یک اسپانیا با توافق با مدیران باشگاه به جمع تیم ماشین سازی تبریز پیوست. او دیروز با امضا قراردادی رسما به عضویت ماشین‌سازی درآمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها