بازی دوباره نعمتی و رضوی در کنار هم

فرخ نعمتی و سهیلا رضوی که در سریال «یادآوری» ساخته قبلی حجت قاسم زاده اصل حضور داشتند، قرار است در سریال جدید او با نام «تاریکی شب، روشنایی روز» که اواخر تیر ماه کلید می‌خورد، حضور داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۲۸۵۶

به گزارش مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی، نعمتی و رضوی در سریال یادآوری نقش یک زن و شوهر را بازی می‌کردند که فرزندشان به اتهام قتل به زندان افتاده بود. این زوج از جمله زوج‌های بی حاشیه هنری کشور به شمار می‌آیند و قرار است در سریال تاریکی شب ،روشنایی روز هم بازی کنند.

سهیلا رضوی بازی در آثار تلویزیونی همچون برادر، سرنخ، همه بچه‌های من و... را در کارنامه خود دارد. فرخ نعمتی هم در سریال‌های آسمان، ستاره حیات، حیرانی، سال‌های مشروطه، مختارنامه، شب می‌گذرد، روشن تر از خاموشی، مدار صفر درجه، پای پیاده، ولایت عشق، فردا دیر است و ... به ایفای نقش‌های متفاوت پرداخته است.

نقش‌های رضوی و نعمتی هم در سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» در مقایسه با دیگر کارهایش متفاوت است. فرهاد قائمیان، امین زندگانی، لیلا اوتادی، مهران احمدی، علیرضا جلالی تبار و احسان امانی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

داستان این سریال که تهیه‌کنندگی آن را محمدهاشمی اصل به عهده دارد،در دو برهه زمانی امروز و گذشته اتفاق می‌افتد. این سریال عاشقانه است و در بستر اجتماعی و تاریخی اتفاق می‌افتد. سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» روایتگر مردی است که 40 سال پای عشقش می‌ایستد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها