واکنش محمد نوازی به شکایت آبی ها

به خاطر استقلال زندان هم می‌روم

اصل خبر این بود؛ استقلالی‌ها از محمد نوازی شکایت کردند. معاون حقوقی باشگاه استقلال با درخواست بهرام افشارزاده از نوازی شکایت کرد. آن هم به دلیل این‌که این مربی مدعی شده بود که فصل قبل چند بازیکن به این تیم خیانت کرده‌اند.
کد خبر: ۹۲۲۴۷۲

این اتفاق در حالی افتاده است که نوازی در آن مصاحبه که با یکی از روزنامه‌های ورزشی بود، انتقاداتی را هم از مدیریت باشگاه کرده بود. با این حال وقتی با نوازی تماس گرفتیم او منکر هر گونه شکایتی شد و در ابتدا گفت: «شکایت؟ حتما اشتباهی رخ داده است.فکر می‌کنم بهتر باشد که شما تماسی با افشارزاده و دفتر ایشان بگیرید و این ماجرا را از ایشان سوال کنید، اما تا جایی که من می‌دانم کسی شکایتی از من نکرده است.»

وقتی به نوازی گفتیم که با دفتر افشارزاده تماس گرفته‌ایم و آنها خبر شکایت را تایید کرده‌اند، این واکنش را نشان داد: «اصلا مگر من چه کار کرده‌ام؟ اگر هم شکایت کرده‌اند خودشان می‌دانند و خودشان باید در این زمینه پاسخگو باشند.»

به نوازی تیتر چند روز پیش یکی از روزنامه‌های ورزشی را یادآوری کردیم.همان که به نقل از او تیتر زده بودند «در استقلال فصل قبل چند بازیکن خیانت کردند» که نوازی این واکنش را نشان داد: «من کلا مشکلی با این موضوع ندارم و در هر جایی هم که لازم باشد پاسخگو خواهم بود، اما همیشه این حرف را زده ام که سرباز استقلال بودم و به خاطر این تیم زندان هم می‌روم.اشکالی ندارد که حالا از من شکایت کرده‌اند، اما باز هم می‌گویم که به نظرم اشتباهی رخ داده است.» نوازی که بارها و بارها از استقلال حمایت کرده شاید خودش هم باورش نمی‌شود که از او شکایت کرده باشند: «نمی‌دانم، شاید این شکایت از مجیدی باشد؟من که خودم خبر ندارم و شما برای صحت و سقم این خبر باید دوباره با باشگاه تماس بگیرید.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها