استقلالی‌ها دست به کار شدند

تدارک بازی خداحافظی در شان جواد نکونام

روز جمعه بود که جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران کفش‌هایش را آویخت. نکونام هم رفت، مثل خیلی دیگر از فوتبالیست‌های ایرانی که غریبانه خداحافظی کردند. مثل مهدوی‌کیا، مثل علی دایی، مثل فرهاد مجیدی و ...
کد خبر: ۹۲۲۴۶۴

جواد نکونام که همیشه خودش را یک استقلالی متعصب می‌داند، شاید توقع این را داشت که روزی با پیراهن این تیم از فوتبال کنار برود اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه او بدون بازی خداحافظی از دنیای فوتبال کنار رفت. با این حال به نظر می‌رسد که قرار است برای نکونام اتاق تازه‌ای بیفتد. دیروز بهرام افشارزاده عنوان کرد که در نظر دارند تا برای جواد نکونام یک بازی خداحافظی برگزار کنند. دیداری که در حد نام او باشد. افشارزاده حتی قرار است با خود نکونام جلسه‌ای را برگزار کند تا شرایط برگزاری این بازی خداحافظی را با خود او هم مطرح کند.

بر اساس پیگیری‌های انجام شده استقلالی‌ها در تلاش هستند تا شرایط انجام بازی تدارکاتی با تیم اوساسونای اسپانیا را بررسی کنند. اتفاقی که با توجه به حضور خود نکونام در این تیم محتمل به نظر می‌رسد. البته شاید به همین زودی‌ها این اتفاق نیفتد، اما پس از بررسی‌های لازم شاید بازی خداحافظی نکونام مقابل تیم سابق خودش در اسپانیا باشد. هنوز خود جواد واکنشی به این اتفاق نشان نداده است اما او روز جمعه و در واکنش به این سوال که آیا قرار است برای شما بازی خداحافظی ترتیب بدهند؟ گفته بود: «برای دایی و باقری و مهدوی‌کیا بازی خداحافظی برگزار نکردند می‌خواهید برای من برگزار کنند؟»

با همه این شرایط شاید بازی دوستانه با اوساسونا کوچک‌ترین کار برای جبران زحمات کاپیتانی باشد که سال‌ها برای تیم ملی، باشگاه استقلال و البته اوساسونا بازی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها