اخبار بانوان

اردوی تیم ملی والیبال در اسلوونی

تیم ملی والیبال برای اردو و بازی تدارکاتی، سوم مردادماه راهی اسلوونی، کشور سرمربی‌اش می‌شود. والیبالی‌ها که برای AVC کاپ زیر نظر مایدا چیچیچ آماده می‌شوند، بعد از اردوی سوم و چند روز استراحت سوم مرداد به کشور مایدا می‌روند تا هم تمرین کنند و هم 12 بازی دوستانه با تیم‌های اسلوونیایی انجام دهند. سرمربی تیم ملی والیبال خیلی به این اردو خوشبین است: «بدون شک این اردو به تقویت تیم پیش از اعزام به AVC کاپ کمک می‌کند، چراکه قرار است با تیم هایی مثل استرالیا، اسلوونی، بهترین تیم لیگ ایتالیا، تیم ملی اتریش و... بازی کنیم که خیلی مفید است.»
کد خبر: ۹۲۰۸۵۱

دریاچه فشافویه میزبان رقابت‌های کیبل اسکی

مسابقات کیبل اسکی «کاپ دو» کشور 31 تیر در دریاچه فشافویه برگزار می‌شود. فدراسیون انجمن‌های ورزشی بعداز کاپ یک در کیش، رقابت‌های کاپ دو را پنجشنبه هفته آینده در دریاچه فشافویه برگزار می‌کند. قرار است مسابقات اسلالوم آماتوری هم 14 مردادماه در همین دریاچه برگزار ‌شود.

رقابت دوچرخه‌سواران کوهستان در شیراز

مسابقات قهرمانی کشور کوهستان 27 تیرماه در شیراز شروع می‌شود. تیم‌ها با ترکیب رکابزنان جوان و بزرگسال تا امروز برای ثبت‌نام مهلت دارند. طبق برنامه تیم‌های کراس کانتری بانوان از ساعت 14 یکشنبه 27 تیر وارد می‌شوند و ساعت 20 جلسه هماهنگی دارند. رکابزنان از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح دوشنبه 28 تیر در ماده کراس کانتری جوانان و ساعت 11 بزرگسالان با هم رقابت می‌کنند.

ورودیه 4 میلیونی برای لیگ فوتسال

تیم‌های لیگی فوتسال برای فصل جدید باید ورودیه چهار میلیونی بدهند. هزینه‌ای که به نظر نصیری مسئول کمیته مسابقات فوتسال خیلی نیست: «ورودی تیم‌های لیگی فوتسال بانوان در مقایسه با تیم‌های مردان خیلی کم است. در مقایسه با سال قبل ورودیه لیگ کمی تغییر کرده است. البته این هزینه‌ها آنقدر کم است که کفاف هزینه‌های داوری و تدارکات و دیگر برنامه‌های لیگ را نمی‌دهد.» در این فصل 14 تیم‌ ملی حفاری ایران، پخش و پالایش آبادان، شهرداری دزفول، دانشگاه آزاد اسلامی، بازرگانی امیر نوشهر، شهرداری رشت، تعاونی احرار رشت، شهرداری البرز زنجان، هلال احمر یزد، شقایق سرخ مبارکه اصفهان، آراد کرمان، شهرداری تبریز، ابرسنگ سارینا بابل و دکتر جمشیدی‌راد تبریز حضور دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها