مردی که پس از فاش شدن رابطه پنهانی‌اش با یک زن، همسرش را کشته بود، پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. زن خیانتکار نیز پس از قتل دخترش که شاهد رابطه پنهانی مادرش بود، خودکشی کرد.
کد خبر: ۹۲۰۲۶۲

به گزارش جام‌جم، یکم تیر امسال مردی جوان با حضور در پلیس آگاهی استان کرمان با طرح شکایتی مدعی شد، همسرش برای خرید به بازار رفته و دیگر بازنگشته و تاکنون موفق به یافتن وی نشده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات برای شناسایی زن ناپدیدشده ادامه داشت تا این‌که ماموران سرنخ‌هایی کشف و اطلاع پیدا کردند شاکی پرونده با زنی متاهل ارتباط پنهانی دارد. همین دلیل کافی بود که ماموران به این مرد ظنین شوند.

او برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد و در بازجویی‌ها گفت که با کسی دوستی پنهانی ندارد و اختلافی میان او و همسرش وجود نداشته است.

با توجه به اظهارات ضد و نقیض این مرد، ماموران رفت و آمد او را زیر نظر گرفتند و 11 روز بعد، وی را با هماهنگی قضایی بازداشت کردند.

او با انتقال به پلیس آگاهی همچنان ادعا می‌‌کرد که همسرش گم شده و از سرنوشت وی بی‌خبر است. سرانجام روز بعد متهم سکوت خود را شکست و به قتل همسرش اعتراف کرد.

متهم به قتل به افسر تحقیق گفت: همسرم متوجه رابطه پنهانی من با زنی شده و همین موضوع باعث بروز مشکلات و اختلاف میان ما شده بود. سرانجام تصمیم به قتل همسرم گرفتم. او را به بهانه تفریح با خودرو به خارج از شهر بردم. با او دعوایم شد و با طنابی که با خود برده بودم، همسرم را خفه کردم، بعد جسدش را داخل چاهی که 50 متر عمق داشت، انداختم. روز بعد برای این‌که کسی به من شک نکند، به اداره پلیس مراجعه و با شکایتی دروغین وانمود کردم او ناپدید شده است.

درحالی که متهم به قتل در بازداشت به سر می‌برد، روز بعد گزارشی به پلیس رسید که زن جوانی پس از قتل دختر پنج ساله‌اش، با طناب خود را حلق‌آویز کرده است. ماموران زمانی که به خانه این زن در یکی از محله‌های شهر کرمان رفتند، مشاهده کردند زن جوان بعد از قتل فرزندش، خود را دار زده است.

درحالی که با مرگ این زن، انگیزه وی از قتل دختر پنج ساله‌اش مشخص نبود، تحقیقات اولیه از اقوام این زن نشان می‌داد او همان زنی بوده که با مرد همسرکش ارتباط پنهانی داشته است. به گفته دادستان کرمان، این زن دخترش را به دلیل این که شاهد ارتباط پنهانی او بوده، به قتل رسانده است.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، پلیس در حال تحقیق درباره این دو پرونده است.

روز‌های پایانی هفته گذشته مرد همسرکش صحنه جنایت را بازسازی کرد و جسد همسرش نیز در داخل چاه کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها