فرهاد آئیش که از امشب در نقش دکتر مصدق در نمایش «راپورت‌های شبانه دکتر مصدق» ساخته اصغر خلیلی در تالار وحدت بازی می‌کند، قرار است در این تالار ماندگار شود و بعد از پایان اجرای این نمایش در «سقراط» حمیدرضا نعیمی هم روی صحنه برود.
کد خبر: ۹۲۰۲۲۵

آن طور که رضا دادویی، مشاور اجرایی هنرهای نمایشی بنیاد فرهنگی هنری رودکی به مهر گفت: قرار است بعد از اتمام اجرای عمومی نمایش «راپورت‌های شبانه دکتر مصدق»، نمایش «سقراط» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی به مدت 20 شب در تالار وحدت اجرا شود. او درباره چرایی اجرای مجدد نمایش «سقراط» در تالار وحدت، عنوان کرد: این نمایش از تولیدات تالار وحدت است و ترجیح داده شد در بازه زمانی مدنظر پایان اجرای «راپورت‌های شبانه دکتر مصدق» و آغاز ماه محرم، این اثر نمایشی در تالار اجرا شود. در این نمایش آئیش، نقش سقراط را بازی می‌کند.

جواد انصافی «سیاه بازی» یاد می‌دهد

جواد انصافی که تجربه‌های بسیاری در زمینه نمایش‌های شادی‌آور ایرانی را در کارنامه خود دارد، با همکاری مجموعه تئاتر محراب «کارگاه آموزش سیاه‌بازی» را برگزار می‌کند. او درباره این کارگاه‌ها گفت: متاسفانه جوان‌های این روز‌ها اطلاعات زیادی درباره نمایش‌های شادی‌آور ایرانی و سیاه‌بازی ندارند و افراد متخصص در این نوع نمایش رفته‌رفته کمتر شده‌اند، به همین دلیل با همکاری مجموعه تئاتر محراب تصمیم گرفتیم «کارگاه آموزش سیاه‌بازی» را برگزار کنیم. او درباره آموزش‌ شگردهای سیاه‌بازی گفت: خلاقیت ذهنی و بدیهه سرایی را هم به صورت غیرمستقیم به هنرجویان آموزش می‌دهیم. همچنین آنها را با تمام شخصیت‌های مثبت و منفی نمایش‌های تخت‌حوضی آشنا خواهیم کرد، حتی شخصیت‌هایی مثل شولی‌پوش که این روزها کمرنگ شده‌اند. «کارگاه آموزش سیاه‌بازی» از 27 تیر روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 19 و 30 دقیقه به مدت سه ماه در مجموعه تئاتر محراب برگزار می‌شود.

کنسرت «ودود موذن» و نابغه‌ها

ودود موذن خواننده موسیقی آذری کشورمان که در تهران و دیگر شهرها کنسرت‌های پرمخاطبی را روی صحنه برده، قصد دارد با نوابغ موسیقی کشور آذربایجان در برج میلاد روی صحنه برود. تاکنون حضور سه نفر از نوابغِ موسیقی کشور آذربایجان برای برگزاری کنسرت در ایران قطعی و تمام مجوزهای لازم هم صادر شده است. این نوازندگان 25 تیر اجرای خود را در کنار ودود موذن و در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌کنند. شهریار ایمان اف، رحمان ممداف، تورال ممدلی سه نوازنده‌ای هستند که هر کدام در نواختنِ سازشان از سرآمدانِ موسیقی آذربایجان به شمار می‌آیند و در سطح جهانی هم شهرت بسیار دارند.

خواجه‌امیری با «30 سالگی» می‌آید

احسان خواجه‌امیری یکی از خوانندگان جوان عرصه موسیقی پاپ است که 15 سال از انتشار اولین آلبومش می‌گذرد و هنوز هم طرفداران زیادی دارد. این خواننده جوان در روزهای پایانی هفته گذشته کنسرتی را برگزار کرده و در آن خبرهای خوشی برای هوادارانش داشت. آن طور که میزان نوشته است، آلبوم «30 سالگی» احسان خواجه‌امیری قرار است بزودی منتشر شود. این خواننده که تیتراژ سریال «پریا» را هم خوانده است، از امشب در پایان این سریال با صدای گرمش مهمان خانه‌ها خواهد بود. این خواننده جوان تاکنون آلبوم‌های «من و بابا»، «برای اولین بار »، «سلام آخر»، «فصل تازه»، «یه خاطره از فردا»، «عاشقانه‌ها» و «پاییز، تنهایی» را منتشر کرده است. این خواننده همچنین تاکنون تجربه‌های موفقی در تیتراژخوانی داشته و «مثل هیچ کس» و «میوه ممنوعه» از جمله به یاد ماندنی ترین تیتراژهای اوست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها