خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین پس از شکست تیم ملی والیبال آرژانتین مقابل تیم ملی ایتالیا چند دقیقه‌ای با خبرنگار سایت نود در ورزشگاه آزادی هم کلام شد.به گزارش سایت نود، جدا از سوالات والیبالی، از ولاسکو درباره خداحافظی مسی پرسیدیم و این‌که به نظر ولاسکو چرا مسی از فوتبال ملی خداحافظی کرده است.
کد خبر: ۹۱۸۵۹۷

ولاسکو جواب داد: من هم تعجب کردم وقتی شنیدم مسی از فوتبال ملی خداحافظی کرده، چرا که هنوز او جا دارد تا بتواند با آرژانتین افتخار کسب کند. در هر حال این یک تصمیم شخصی است، اما به نظرم لیونل مسی از انتقادهای زیاد خسته شده است. این انتقادها می‌تواند از طرف مردم و یا رسانه‌ها باشد. من خودم طرفدار مسی و تیم ملی آرژانتین هستم. از ولاسکو پرسیدیم آیا به عنوان کسی طرفدار تیم ملی آرژانتین و مسی است تلاش می‌کند مسی به تیم ملی آرژانتین برگردد که ولاسکو پاسخ داد: فعلا که اینجا هستم، حالا بگذارید برگردم آرژانتین (می‌خندد) البته من ارتباط خاصی با مسی ندارم اما از طرف تیم ملی والیبال آرژانتین از مسی می‌خواهیم به فوتبال ملی برگردد.

جنگ تاتنهام و اتلتیکو برای ایکاردی

باشگاه تاتنهام برای جذب کاپیتان جوان اینتری‌ها وارد رقابت سختی با اتلتیکو مادرید شد. مائورو ایکادری کاپیتان جوان نراتزوری در این روزها مشتریان زیادی پیدا کرده است. این مهاجم آرژانتینی به خاطر مشکلاتی که در فصل گذشته با مانچینی سرمربی تیم داشت، امکان جداییاش از اینتر بسیار زیاد است. سایت فوتبال ایتالیا از دو مشتری سرسخت ایکاردی پرده برداشت و نوشت: مسئولان باشگاه تاتنهام انگلیس برای جذب ایکاردی دست به کار شدند. آنها حاضرند 47 میلیون یورو بابت این مهاجم گلزن پرداخت کنند. البته تاتنهام کار آسانی را برای جذب کاپیتان اینتر پیش رو ندارد زیرا باشگاه اتلتیکومادرید به صورت جدی خواهان جذب اوست.

پیشنهاد 96 میلیونی منیو برای پوگبا

روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف نوشت منچستریونایتد پیشنهادی اغواکننده بابت ستاره تیم ملی فرانسه در یورو 2016 به یوونتوس داده است. منچستری‌ها بعد از جذب زلاتان ایبراهیموویچ،‌ وارد فاز جذب پل پوگبا می‌شوند. آنها می‌خواهند تحت هر شرایطی این بازیکن فرانسوی عضو بانوی پیر (یووه) را به خدمت بگیرند. دیلی تلگراف خبر از ارائه پیشنهادی سرسام‌آور از طرف شیاطی سرخ اولدترافورد به بازیکن بازیکن داد. این روزنامه نوشت اولدترافوردی‌ها با پافشاری زیاد ژوزه مورینیو، سرمربی جدید پرتغالی خود 96 میلیون یورو بابت بازیکن 23 ساله خروس‌های آبی در یورو 2016 داده است.

نیمار رسما قراردادش را تمدید کرد

ستاره 24 ساله بارسلونا برای 5 سال دیگر در بارسلونا ماندنی شد. باشگاه بارسلونا بعدازظهر جمعه به طور رسمی اعلام کرد نیمار با امضای قرارداد پنج ساله، خود را تا سال 2021 به آبی‌و‌اناری پوشان کاتالوینا متعهد کرد. قرارداد پیشین نیمار با بارسا تا ماه ژوئن 2018 بود و او با قبول پیشنهاد و شرایط جدید بارسا برای امضای قرارداد پنج ساله جدید موافقت کرد. در ماه‌های اخیر شایعه شده بود که ستاره برزیلی بارسلونا از این تیم جدا خواهد شد و از منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن به عنوان مقصدهای احتمالی وی یاد شده بود. رقم فسخ قرارداد نیمار در قرارداد جدید از 190 میلیون یورو به 250 میلیون یورو افزایش پیدا کرده است.

زلاتان: برای قهرمانی آمده‌ام، نه وقت تلف کردن!

خرید جدید شیاطین سرخ پس از پیوستن رسمی‌اش به این تیم گفت که برای کسب قهرمانی به منچستریونایتد آمده نه وقت‌ تلف‌کردن. زلاتان ابراهیموویچ که جمعه به طور رسمی به جمع شیاطین سرخ پیوست و دومین خرید تابستانی ژوزه مورینیو در منچستریونایتد شد، به شبکه تلویزیونی منچستریونایتد (MUTV) گفت: «فوق‌العاده هیجان‌زده و خوشحالم. سرانجام این انتقال عملی شد و از حالا کارمان را شروع می‌کنیم، آن هم شروعی سخت. من خاطرات خوبی از کار با مورینیو دارم و تنها پشیمانی‌ام این است که مدت کوتاهی با او کار کردم. هر تیمی که رفته‌ام به قهرمانی رسیده‌ام و به دنبال این هستم تا با منچستریونایتد هم فصلی تازه را در زندگی‌ام باز کنم. می‌دانم که دقیقا به دنبال چه چیزی هستم و برای قهرمانی به اینجا آمده‌ام، اما پشت هر قهرمانی کار سخت نهفته است. من برای قهرمانی به من‌یونایتد آمده‌ام، نه وقت تلف کردن و هوا خوردن.»

ویرا: منچستر پایتخت فوتبال شده است

هافبک پیشین منچسترسیتی معتقد است با حضور دو تن از بهترین مربیان جهان در دو تیم منچستر و البته پیوستن زلاتان به شیاطین سرخ، شهر منچستر بیش از گذشته در کانون توجهات خواهد بود. پاتریک ویرا که خود سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی را دارد، در مورد قطعی شدن پیوستن زلاتان ابراهیموویچ به منچستریونایتد گفت: «ایبرا دوست خوب من است و زمانی که در یوونتوس و اینتر بودیم با یگدیگر وقت می‌گذراندیم و هنوز هم با هم در اتباط هستیم. چیزی که واقعا از زلاتان دوست دارم، شخصیتش است. او یک برنده است، انسانی که تیم را به جلو پیش ‌می‌برد». ویرا با اشاره به حضور مورینیو و گواردیولا روی نیمکت دو تیم منچستر گفت: «به دو مربی تیم‌های منچستر نگاه کنید. و همین طور به بازیکنان دو تیم. من فکر می‌کنم منچستر پایتخت فوتبال شده است.»

مورینیو: زلاتان یکی از بهترین مهاجمان جهان است

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ به تمجید از دومین خرید تابستانی خود پرداخت: «زلاتان نیازی به معرفی ندارد و آمار، خود گویای همه چیز است. ایبرا یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر جهان است و بازیکنی است که همیشه 100 درصد توان خود را به معرض نمایش می‌گذارد. او مهم‌ترین قهرمانی‌های لیگ را در فوتبال جهان در کارنامه‌اش دارد. حالا او این فرصت را دارد تا در بهترین لیگ دنیا بازی کند و می‌دانم که او از این فرصت به خوبی استفاده و سخت تلاش خواهد کرد تا به یونایتد برای قهرمانی کمک کند. مطمئنم که استعداد ذاتی زلاتان، فصل آینده هواداران را در اولدترافورد به وجد خواهد آورد و تجربه او به پیشرفت جوانان تیم کمک شایانی خواهد کرد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها