امید ابراهیمی سرانجام پای برگه‌ای را امضا کرد تا خیال میلیون‌ها هوادار استقلال راحت شود. او که دغدغه‌های زیادی داشت و حتی تا یک قدمی لژیونر شدن هم پیش رفت حالا کمربند خط میانی استقلال را سف‌تر کرده و می‌تواند خیال علی منصور را در میانه زمین راحت کند. منصوریان در جمعی خصوصی گفته بود: «امید ببندد تمام است.» حالا او قرارداد بسته است و یک‌جورهایی می‌توان گفت که ترکیب استقلال برای فصل بعد کامل است.
کد خبر: ۹۱۸۵۶۴

بالاخره قراردادت را با استقلال تمدید کردی. این اتفاق نگرانی‌های خیلی‌ها را برطرف کرد.

همه از علاقه من به استقلال با خبر هستند. می‌خواستم به قطر بروم، اما تصمیم گرفتم یک فصل دیگر دراستقلال بازی کنم. خیلی‌ها می‌گویند به خاطر طلبم از استقلال در این تیم ماندم، اما این حرف‌ها اصلا درست نیست. من تمام شرایط را سنجیدم و در نهایت تصمیم گرفتم بهترین انتخاب را داشته باشم.

سال گذشته هفته‌های زیادی را صدرنشین بودید، اما قهرمان نشدید. امسال هواداران انتظارات زیادی از شما دارند.

امسال دیگر وقتش است که قهرمان شویم یا بتوانیم یک جام را به دست بیاوریم. قطعا کار سختی داریم. همه تیم‌ها تلاش کردند تا در فصل نقل و انتقالات صعف‌های خودشان را با جذب بازیکن از بین ببرند. استقلال هم البته همین کار را کرده است. خدا را شکر می‌کنم که تیم امسال خیلی خوب بسته شده است.

امسال و با حضور منصوریان تماشاگران زیادی به تمرین می‌روند. بدون شک این استقبال در بازی‌های شما هم انجام خواهد شد.

این دیگر بستگی به خودمان دارد. قطعا اگر بتوانیم خوب بازی کنیم و امتیاز بگیریم، تماشاچیان هم به ورزشگاه می‌آیند. سال بعد واقعا سخت است و حضور هواداران خیلی می‌تواند به ما کمک کند.

فکر می‌کنید امسال بتوانید در دربی عملکرد خوبی داشته باشید؟

ما سال قبل در دربی بد بازی نکردیم.شانس‌های گلزنی زیادی هم داشتیم. 4 ـ2 باختیم اما طوری درباره آن حرف زدند که انگار 4 بر صفر باختیم. ما در همان بازی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. قطعا یکی از اهداف امسال ما برنده شدن در دربی است تا بتوانیم دل هواداران مان را شاد کنیم.

خسرو حیدری چقدر در ماندن شما در استقلال نقش داشت. او یکی از دوستان صمیمی شماست.

خسرو مثل برادرم می‌ماند. همیشه به من مشاوره می‌دهد و کمکم می‌کند. واقعا برای این‌که من بتوانم موفق شم هر کمکی از دستش بر بیاید به من می‌کند. خسرو در تصمیمی که گرفتم خیلی کمکم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها