شبکه رادیویی سلامت همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس ویژه برنامه های متنوع و مختلفی را از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می کند.
کد خبر: ۹۱۷۷۶۹
روز قدس به روایت رادیو سلامت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، ویژه برنامه های شبکه رادیویی سلامت همزمان با روز قدس به شرح زیر است:

برنامه «عصرتون سلامت» کاری از گروه تغذیه و سلامت، پنجشنبه ـ 10 تیر ماه، از 17 به مدت 110 دقیقه، با حضور دکتر حمید رضا بابامرادی، روانشناس؛ دکتر سلیمان، استاد دانشگاه؛ دکتر کوروش صمدپور، متخصص تغذیه؛ و حجت الاسلام علی آقابابا، کارشناس مذهبی به موضوع «خود را باورکنیم» خواهد پرداخت.

برنامه «نقطه سر خط» کاری از گروه اجتماعی، جمعه ـ 11 تیر ماه، از ساعت 8 به مدت 120 دقیقه با حضور آقای دکتر حسین اعرابی، روانشناس و دکتر علیرضا شریفی یزدی، جامعه شناس به این پرسش که «شما چقدر در عمل به این شعر بنی آدم اعضای یکدیگرند، پایبند هستید؟» پاسخ می دهد.

برنامه «کوچه سلامت پلاک 102» کاری از گروه تغذیه و سلامت، جمعه ـ 11 تیر ماه، از ساعت 10:20 به مدت 100 دقیقه، با حضور دکتر صفوی، متخصص تغذیه؛ دکتر فضلعلی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه؛ و حجت الاسلام معین شیرازی، کارشناس مذهبی وکارشناس تاریخ انقلاب اسلامی به موضوع «نکوداشت روز قدس پاسداشت ارزشهای انقلاب اسلامی» می پردازد.

برنامه «رسانه و سلامت» کاری از گروه اجتماعی، جمعه ـ 11 تیر ماه، از ساعت 15:00 به مدت 30 دقیقه، با حضور امیر دبیری مهر، ژوهشگر و مدرس ارتباطات سیاسی و دکتر علیرضا شریفی یزدی، جامعه شناس به بازنمایی رسانه ها از ظلم و خشونت علیه کودکان فلسطین خواهد پرداخت.

گفتنی است، برنامه های «تا خدا راهی نیست» کاری از گروه تغذیه و سلامت، از ساعت 19:10 به مدت 110 دقیقه؛ «خونه زندگی» کاری از گروه خانواده، از ساعت 10:30 به مدت 75 دقیقه؛ «صبح و زندگی» کاری از گروه اجتماعی، از ساعت 7:05 به مدت 75 دقیقه نیز در روز پنجشنبه ـ 10 تیر به موضوع «روز قدس و دعوت هموطنان به شرکت در راهپیمایی روز قدس» می پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها