مدیرعامل باشگاه برق شیراز به دلیل تخلفات اخلاقی حاشیه دیدار این تیم با شاهین ماهشهر از سری مسابقات لیگ دسته سوم با محرومیت سنگن مواجه شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۶۶

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این خصوص اعلام کرد: هادی شیروانی مدیرعامل باشگاه برق شیراز به دلیل فحاشی، اهانت و رفتار زننده، متشنج کردن جو ورزشگاه، اقدم به تهدید عوامل اجرایی با سلاح سرد، درگیری با نیروهای ناجا، بیرون آوردن لباس، تحصن در زمین و اقدام به مضروب کردن یکی از پیشکسوتان به مدت دو سال از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال و ورود به استادیوم ورزشی و محل برگزاری مسابقه تیم مربوطه ممنوع و به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیناموکیف حریف تدارکاتی پرسپولیس

برنامه تمرینی پرسپولیس تا قبل از سفر به اوکراین مشخص شد. با اعلام برانکو ایوانکوویچ، پرسپولیسی‌ها روز جمعه برای برپایی اردو راهی اوکراین می‌شوند. قبل از این سفر نیز سرخپوشان امروز تمرین می‌کنند و سه شنبه یک دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند. در اردوی 14 روزه اوکراین پرسپولیس 4 بازی تدارکاتی برگزار می‌کند از جمله با تیم سرشناس دیناموکیف اوکراین.

بلاتکلیفی نوجوانان

کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در شراطیی هفته گذشته از جمع‌بندی نهایی برای انتخاب سرمربی تیم ملی نوجوانان خبر داد که این تیم پس از برکناری حمید علیدوستی همچنان بلاتکلیف است. تیم ملی نوجوانان فوتبال ایران این روزها بدون سرمربی مشغول آماده‌سازی برای حضور در مسابقاتی است که کمتر از سه ماه دیگر در هند آغاز می‌شود و سه تیم نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا سهمیه جام‌جهانی این رده سنی را کسب می‌کنند.

خسوس به ایران نمی‌آید

خسوس کاندلاس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران سال گذشته به دلایل نامعلوم از تمدید قرارداد خود با کمیته فوتسال سر باز زد در حالی چندی پیش در آستانه بازگشت به ایران قرار داشت که بازهم حضور او در فوتسال ایران منتفی شد. باشگاه گیتی پسند دنبال جذب این مربی بود که با شروع بحث واگذاری امتیاز باشگاه و از طرفی عدم تمایل خسوس، در نهایت بازگشت این اسپانیایی منتفی شد.

اردو در ترکیه ممنوع!

در شرایطی که وزارت ورزش و جوانان ماه هاست مانع از سفرهای غیرضروری تیم‌های ورزشی به ترکیه می‌شود خبر رسید که اردوی تیم پدیده مشهد نیز در همسایه شمال غرب ایران به دلیل امنیتی لغو شده است. این باشگاه قرار است اسپانسری پیدا کرده و در یک گشور دیگر اردو بزند!

طلب‌لو و منوچهری همچنان در تیررس صنعت نفت

نادر دست نشان سرمربی تیم نفت آبادان درباره این‌که گفته می‌شود جذب وحید طالب‌لو و امین منوچهری منتفی شده، تاکید می‌کند: خیر، هنوز چیزی مشخص نیست. ما به غیر از این دو بازیکن به دنبال چند نفر دیگر هم هستیم که هروقت قطعی شود، اعلام می‌کنیم، اما جذب طالب‌لو و منوچهری منتفی نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها