
به گزارش جام جم ورزشی ، این خبری است که برخی از روزنامه ها و سایت های قطری از جمله الکاس می دهند.
این در حالی است که اشکان دژاگه هر چند فصل گذشته در گلزنی ناکام بود اما یکی از برترین بازیکنان تیمش در پایان فصل لقب گرفت.
نکونام نیز فصل خوبی را پشت سر گذاشت ولی گویا او هم باید از العربی برود.
رییس جدید باشگاه العربی نه تنها این دو بازیکن ایرانی که سایر بازیکنان خارجی این تیم را نمی خواهد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند