اخبار بانوان

استارت جام جهانی باکو با «تراپ»

جام جهانی تیراندازی جمهوری آذربایجان فردا با رقابت تراپی‌ها شروع می‌شود. امروز تجهیزات تیراندازان کنترل می‌شود و آنها تمرین رسمی می‌کنند و فردا تیراندازان تراپ بانوان در فینال برای مدال مسابقه می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۵۳۲۰

فاطمه امیر بهزادی تنها تیرانداز تراپ بانوان ایران است. طبق برنامه روز پنج شنبه تیراندازان تپانچه 10 متر سیبل‌ها را نشانه می‌گیرند که زینب طوماری، مینا خبازیان و الهام هریجانی در این قسمت حضور دارند. جام جهانی تیراندازی با کو در مواد تفنگ و تپانچه و اهداف پروازی از 2 تا 9 تیرماه برگزار می‌شود که 19 تیرانداز از ایران هم با رقبایشان مسابقه می‌دهند.

7 تنیسور درنیمه نهایی جام رمضان

تنیسورهای رده سنی زیر 10 و 18 سال به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام رمضان رسیدند. در ادامه رقابت‌های تنیس جام رمضان (جام HEAD) تنیسورها در پ سه رده سنی با هم رقابت کردند که ماندگار فرزامی، مهرانه ظهوریان و ملیسا مهرانی زیر 10سال جاسمین خوشابه، لاچین افشین، مهشاد شعیبی، شهرزاد بانی‌سعید در رده زیر 18 سال با شکست حریفان به نیمه‌نهایی رسیدند. مهتا خانلو، فاطمه‌سادات زنجانی، سارا قبادی، درسا چراغی، عسل جاویدان، مشکات الزهرا‌ صفی، دریا موستوفی و ملینا مهرانی در رده زیر 14 سال هم برای نیمه‌نهایی با هم مسابقه می‌دهند.

راه‌اندازی اولین مدرسه استعدادیابی کبدی

اولین مدرسه استعدادیابی کبدی در همدان راه اندازی شد. در این مدرسه سعید کرمی و مهین معصومی، دو مربی کبدی با حضور در مدارس ابتدایی و راهنمایی همدان، دانش‌آموزان با شرایط مناسب را شناسایی می‌کنند.

باخت والیبال جوانان در بازی‌های تدارکاتی باکو

تیم والیبال جوانان ایران بازی‌های تدارکاتی‌اش با تیم ملی ب جمهوری آذربایجان را با باخت تمام کرد. این تیم که برای قهرمانی آسیا آماده می‌شود، هفته قبل در باکو اردو زد تا هم تمرین کند و هم با تیم آذربایجان پنج بازی تدارکاتی انجام دهد که نتیجه‌اش باخت بود. مریم موسوی، زهرا بلاغی، سوگند سلیم، مائده محمدی، زهرا قنواتی، محدثه مشتاقی، فاطمه عنایت، هانیه براتی، سارا نظری، زهرا باقری، سوگند حق‌پرست، نگین شیرتری، مونا آشفته، معصومه اسماعیلی، فاطمه سلگی و حنانه کرمی 16 بازیکن بودند.

فریبا صادقی، سرمربی جوانان به آذربایجان برده بود. اردوی آذربایجان جوانان امروز با آخرین بازی تدارکاتی تمام می‌شود. پریسا بحرینی‌نژاد مربی، اکرم حبیب‌لوی‌شندی فیزیوتراپ، عفت نصری نظرآبادی مربی بدنساز و ملوک شریف‌زاده سرپرست تیم جوانان و صادقی را در این اردو همراهی کردند.

شیراز، میزبان وودبال جام رمضان

مسابقات وودبال جام رمضان به همت هیات گلف شهرستان شیراز دوم تیر ماه شروع می‌شود. هیات گلف شهرستان شیراز میزبان جام رمضان شده تا دو روزی وودبالی‌ها با هم رقابت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها