تکمیل فیلمنامه «موسی (ع)» تا 2 ماه آینده

جمال شورجه، کارگردان سریال «حضرت موسی(ع)» از کاهش تعداد قسمت‌های این سریال و نهایی شدن متن برای شروع مرحله پیش‌تولید آن تا دو ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۹۹۵

کارگردان سریال «حضرت موسی(ع)» که بزودی وارد مرحله پیش‌تولید خواهد شد، درباره وضعیت تولید این سریال تاریخی و الف ویژه در گفت‌وگو با فارس گفت: از سال گذشته فیلمنامه موسی(ع) برای بررسی و کارشناسی به مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی ارجاع شد و پس از جلسات متعدد مقرر شد از تعداد قسمت‌ها کاسته شود. در حال حاضر مراحل نگارش متن سریال به پایان رسیده و فیلمنامه تحویل مرکز شده و در حال اعمال اصلاحاتی هستیم که درباره متن اعمال نظر کرده‌اند. متن این سریال در جلسات مستمری با حضور کارشناسانی همچون حجت‌الاسلام والمسلمین رحیم‌زاده، آقای منصور براهیمی، حاج آقای مصطفوی به نمایندگی از حجت‌الاسلام مهدی طایب که مشاور محتوایی فیلمنامه هستند و بنده برگزار می‌شود.

وی با اعلام زمان پایان مراحل اعمال اصلاحات بر متن افزود: پیش‌بینی‌مان این است که این نظرات حداکثر تا دو ماه آینده بر متن اعمال شده و آماده شروع مرحله پیش‌تولید شویم. اکنون ما با هدف کوتاه‌تر شدن متن مشغول انجام تغییرات هستیم، اما این تغییرات بسیار حساب شده است و به این ترتیب نیست که چند قسمت از ابتدا به طور کامل حذف شود؛ بلکه بخش‌هایی از داستان کم می‌شود تا آن را به تعداد قسمت‌های مطلوب برسانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها