مردی که به اتهام سرقت کابل برق در شهر اراک دستگیر شده بود، راز قتل پسرجوانی را در تهران فاش کرد.
کد خبر: ۹۱۴۶۷۳

اوایل اردیبهشت امسال پسر 29 ساله‌ای هنگام سرقت کابل برق در شهر شازند اراک دستگیر شد. او با انتقال به کلانتری در بازجویی اعتراف کرد که پنج سال پیش از خانه فرار کرده است. در این فرار، وی معتاد و کارتن‌خواب شده و به دزدی پرداخته است وتاکنون به 31فقره سرقت کابل برق در شهرهای دیگر مبادرت کرده است.

در ادامه تحقیقات، این سارق به قتل جوانی در تهران نیز اعتراف کرد و به افسر تحقیق گفت: با پسری به نام شهروز آشنا بودم. چهار ماه پیش او را همراه دختری در بوستانی در منطقه جنت آباد شمالی تهران دیدم که در شرایطی نامناسب زیر آلاچیق نشسته بودند. من به شهروز تذکر دادم که گفت به تو ربطی ندارد این دختر همسرم است. با هم دعوایمان شد و با چاقوی آشپزخانه‌ای که همراه داشتم ضربه‌ای به زیر چشم و سپس به صورتش زدم که او جان خود رااز دست داد. علاوه بر آن، ماه محرم سال 93 نیز در منطقه یوسف‌آباد به انگیزه سرقت، زن سالخورده‌ای را با آجری که به سرش زدم زخمی کردم که او نقش زمین شد و فرار کردم. نمی‌دانم او مرده است یا نه.

به گزارش تسنیم، پرونده وی به دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد و با دستور محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات در ارتباط با قتلی که متهم مرتکب شده و سرنوشت پیرزن آغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها