سردار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه با حضور در پشت صحنه سریال تلویزیونی «معمای شاه» با دست‌اندرکاران این سریال تلویزیونی دیدار و از مراحل ساخت این اثر تلویزیونی اطلاع پیدا کرد.
کد خبر: ۹۱۴۶۶۳

به گزارش روابط عمومی سریال، در این دیدار که عصر روز جمعه 28 خرداد صورت گرفت، فرمانده نیروی دریایی سپاه با حضور در شهرک سینمایی غزالی، ضمن مشاهده ضبط برخی سکانس‌های این سریال، از آخرین جزئیات این اثر تلویزیونی مطلع شد.

سردار فدوی با بیان این که جریان‌های خارج از کشور با شما دشمنی می‌کنند و شما را به عنوان نماد جمهوری اسلامی مورد هجوم قرار می‌دهند، خطاب به سازندگان این سریال گفت: براساس وعده الهی کافرین بر مومنین هیچ گاه تسلط نمی‌یابند. اگر کسی به این وعده الهی ایمان داشته باشد، سختی‌های کار خیلی به حساب نمی‌آید و اگر دشمن هزار برابر شما به میدان بیاید، نباید در مقابل او احساس ضعف کنید چرا که پیروزی با شماست.

وی با مقایسه فعالیت‌های صورت گرفته در بخش نظامی و فرهنگی گفت: در بخش فرهنگی کمبودهای ما محسوس‌تر است. ما در شان و شئونی که اسلام و انقلاب دارد پای کار نیامده ایم و با وجود جذابیت‌های این مقطع تاریخی، زیاد به آن پرداخته نشده است. حالا معمای شاه یکی از آثار ارزشمند تولید شده در این حوزه است.

بازدید فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به مشاهده‌های خود درباره این سریال تأکید کرد: با وجود پخش سریال در ساعت‌های پایانی جمعه شب‌ها، افراد زیادی را دیده‌ام که مخاطب سریال هستند. این سریال از نظر گریم کار بسیار پر زحمتی داشته و بازیگران سریال بشدت به نقش‌های واقعی نزدیک بوده و از همین منظر کار ارزشمندی صورت گرفته است.

سردار فدوی سپس با دلگرمی دادن به سازندگان این سریال گفت: حدیثی هست که می‌گوید مومن همه چیز است اما کافر هیچ چیز نیست و همین مساله رمز پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه‌های گوناگون است. یکی از مسئولان آمریکایی اخیراً اعلام کرده ما آمریکایی‌ها با همراهی هم پیمان های خود به دنبال این هستیم که نیرویی بازدارنده در مقابل ایران بسازیم. این حرف یعنی کشور ما قدرت بزرگی است که از نظر آمریکایی‌ها نیاز به بازدارندگی دارد. حالا اگر سریال معمای شاه تبدیل به حرکتی شده که باید در مقابل آن اقدام بازدارنده از سوی مخالفانش صورت گیرد، این مساله نقطه قوت این سریال است.

در ادامه این دیدار سردار فدوی با حضور در لوکیشن‌های سریال همچون میدان بهارستان، دانشگاه تهران، میدان ژاله و... از مراحل ساخت و تولید این اثر از نزدیک بازدید کرد.

اصغر معینی‌صالح، علی دهکردی، تورج نصر، امیریل ارجمند، وحید نفر، طوفان مهردادیان، فرهاد بشارتی و یوسف صیادی برخی از بازیگران حاضر در این دیدار بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها