اعتراف مردی که خواهرش را کشت

می‌خواستم کارگردان فیلم‌های مستهجن شوم

مردی که خواهرش را کشته و مادرش را زخمی کرده بود در دادسرا به تشریح انگیزه‌اش از این جنایت پرداخت.
کد خبر: ۹۱۱۹۵۵
می‌خواستم کارگردان فیلم‌های مستهجن شوم

این مردمیانسال شامگاه دهم خرداد امسال درجریان درگیری با مادر سالخورده و خواهر میانسالش در خانه‌شان در خیابان دماوند هردوی آنها را با ضربه‌های چاقو زخمی کرد که خواهرش به دلیل شدت جراحات جان باخت. عامل جنایت به رودهن گریخته بود که یک روز بعد از جنایت دستگیر شد.

پیش از ظهر چهارشنبه شاهرخ به شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و درباره این درگیری خونین به بازپرس سعید احمدبیگی گفت: تا کلاس اول دبیرستان درس خواندم و آن زمان دوست داشتم کارگردان فیلم‌های مستهجن شوم تا این‌که سال 70 ازدواج کردم و سال 81 از همسرم طلاق گرفتم. در حال حاضر یک پسر 25 ساله دارم، بعد از طلاق در طبقه دوم خانه مادرم سکونت داشتم.

وی اضافه کرد: ساعت 18 روز حادثه تلفن زنگ خورد، من از طبقه دوم به طبقه اول آمدم و به مادرم گفتم «گوشی را بده، از بنگاه خودرو زنگ زده‌اند و با من کار دارند» اما در یک لحظه عصبی شدم و با پنجه‌ام به سر مادرم ضربه زدم که وی نقش بر زمین شد.

متهم به قتل ادامه داد: بعد از این ماجرا مادرم با ناهید تماس گرفت و از او خواست به آنجا بیاید، من به طبقه دوم رفتم و زمانی که ناهید آمد، دوباره برگشتم. در منزل مادرم با ناهید درگیری لفظی پیدا کردم و بعد از چند دقیقه، چاقویی را که برای خودکشی خریده بودم، برداشتم و با سه ضربه چاقو، ناهید را از پای درآوردم، بعد یک ضربه به مادرم زدم و از آنجا گریختم.

به گزارش تسنیم، شاهرخ که مدعی بود هر روز چهار قرص برای اعصابش می‌خورد، به بازپرس گفت: در آن روز قرص‌هایم را نخورده بودم که این اتفاق افتاد و کاری که نباید می‌شد، شد. البته فردی که مادر و خواهرش را می‌کشد قاتل نیست، ولی خواهرم را دوست داشتم و اکنون پشیمانم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
س
-
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
۰
۰
چه ربطی داشت به كارگردانی فیلم مبتذل؟!؟!؟!؟!؟!
حمید
-
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
۰
۰
یك روانی به تمام معنا
نام
-
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
۰
۰
دیگه حكمش معلومه اعدامه
زودتر خلاصش كنن هوای اضافی تنفس نكنه
مهران
-
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
۰
۰
شاهرخ جان !
ان شاء الله بعد از اعدام حالت خوب میشه.
SADEGH
-
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
۰
۰
شما یك روانی هستید
یك مرد پاك
-
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
۰
۰
كسی كه مادر و خواهرش را می كشد قاتل نیست؟ از قاتل پست تر است. از انسانیت بویی نبرده ای. مطمئنا چیزی مصرف می كردی كه اینطور به مادر و خواهر مظلومت رحم نكرده ای جانور.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها