سومین دوره مسابقات ایتولینگ قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی با قهرمانی زینب موسوی در پلور تمام شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۲۹

در این دوره، 10 یخ‌نورد حضور داشتند که زینب موسوی، زهره عبدالهم خانی و آلاله قایمی به ترتیب اول تا سوم شدند. موسوی نقره رقابت‌های قهرمانی آسیای 2016 را دارد. او جزو 10 نفر اول یخ نوردان دنیاست.

شهریان: جایگاه ورزش قهرمانی را ارتقا می‌دهیم

رباب شهریان، معاون وزیر ورزش، خبر از تشکیل کنگره بین‌المللی ورزش قهرمانی بانوان برای امسال داد. او در نشست با اعضای کمیسیون ورزشی زنان کمیته ملی المپیک می‌گوید: امیدواریم با تلاش اعضای این کمیسیون گام‌های نوینی در ارتقای جایگاه ورزش قهرمانی و مدیریت ورزش قهرمانی بانوان برداشته شود و با تشکیل کنگره نسبت به افزایش دانش عمومی آن گام برداریم. در این نشست همچنین تقویت بعد علمی و تحقیقاتی ورزش قهرمانی بانوان نسبت به ارائه طرح‌های تحقیقاتی در حوزه ورزش قهرمانی با رویکرد مدیریتی و ارائه آن در مجامع بین‌المللی با نگاه توانمندی ورزش بانوان در ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عبدی و رجبی، مربیان پایه پینگ‌پنگ

مهرداد علیقارداشی، رئیس فدراسیون پینگ‌پنگ به پیشنهاد نایب‌رئیس بانوانش، حکم سرمربیان تیم‌های جوانان و نوجوانان را امضا کرد. با این حکم، ویدا عبدی سرمربی تیم جوانان شد و فاطمه رجبی سرمربی تیم نوجوانان پینگ‌پنگ.

اولین تجربه اسکی هاکی اینلاین در جهانی

تیم ملی اسکی هاکی اینلاین ایران برای اولین بار رقابت‌های جهانی را تجربه می‌کند. هاکی‌بازان مدت‌هاست در اردو به سر می‌برند، اما بعداز تهران، در تبریز تمریناتشان را ادامه می‌دهند. مسابقات تیم ملی بانوان از 20 تا 28 خردادماه در ایتالیا برگزار می‌شود. لیلا محمدیان، رئیس فدراسیون اسکیت البته به خاطر اولین حضور تیم از ملی‌پوشانش انتظار نتیجه ندارد، اما توقع دارد بازی‌های خوبی انجام دهند.

اسکندری، نایب‌رئیس اسکواش کارگری

امیر حسینی، رئیس فدراسیون ورزش کارگری، حکم نایب‌رئیسی را به نام آزاده اسکندری امضا کرد. بعداز این که دولتی‌زاده با پیشنهاد بابک فقیر، نایب‌رئیس انجمن کارگری شد، او به خاطر مربیگری تیم ملی فرصت زیادی نداشت و با پیشنهاد اسکندری، امیرحسینی حکم نایب‌رئیس انجمن اسکواش ورزش کارگری را امضا کرد. اسکندری از مدرسان و مربیان فدراسیون اسکواش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها