پس از آن که مسئولان وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفتند منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت تهران را جایگزین بهرام افشارزاده کنند، در جریان مذاکرات وی با مسئولان وزارت ورزش شروطی مطرح شده که حضور قنبرزاده بر مسند مدیرعاملی باشگاه استقلال منوط به اجرای آنهاست.
کد خبر: ۹۱۱۴۸۰

گفته می‌شود تسویه حساب با کادر فنی، بازیکنان و عوامل فصل گذشته تیم، پرداخت 35 درصد از بودجه باشگاه پیش از آغاز فصل جدید، تعیین تکلیف وضعیت هیات مدیره باشگاه استقلال و اختیار تام در رابطه با انتخاب و به‌کارگیری همه عوامل باشگاه شروط قنبرزاده برای پذیرش این مسئولیت است.

بازگشت کشاورز به گیتی پسند

محمد کشاورز، کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از یک فصل بازی در تیم تأسیسات دریایی تهران دوباره به جمع قرمزپوشان گیتی پسند اصفهان بازگشت. کشاورز در سه سالی که در این تیم بود، دو عنوان قهرمانی و یک نایب‌قهرمانی لیگ برتر به همراه یک قهرمانی و یک نایب‌قهرمانی در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا به همراه این تیم به‌دست آورد.

نانگ، تازه‌ترین گزینه سرخپوشان

آلویس نانگ، مهاجم کامرونی فصل گذشته تراکتورسازی تازه‌ترین گزینه‌ای است که مدنظر پرسپولیسی‌ها قرار گرفته است. این بازیکن که در نیم فصل اول در نفت و نیم فصل دوم در تراکتورسازی خوش درخشید در شرایطی مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار گرفته که وحید امیری گزینه اول آنها به اردوی رقیب دیرینه نزدیک شد‌! با این حال گفته می‌شود برانکو بازیکنان اروپایی را به بازیکنان قاره‌های دیگر ترجیح می‌دهد و از این‌رو تمایل دارد مهاجم مدنظر خود را به پرسپولیس بیاورد. ایوان کریستانوویچ مهاجمی است که برانکو مانند فصل پیش او را به مسئولان باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده و همچنان خواستار جذب اوست.

یک مسجد سلیمانی در پرسپولیس

هافبک 23 ساله فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان، با عقد قراردادی سه ساله رسما به پرسپولیس پیوست. احسان علوان‌زاده بازیکن گوش چپ و راست و سهمیه زیر 23سال، فصل گذشته در تیم نفت مسجد سلیمان حضور داشته است، پس از حضور در باشگاه پرسپولیس و مذاکرات لازم، قرارداد سه ساله خود را با این باشگاه به ثبت رساند. این بازیکن چند روز پیش با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده بود. پرسپولیس پیشتر علیرضا بیرانوند و ساسان انصاری را جذب کرده بود.

از سنگ بزرگ نوری تا جذب ملی پوش ارمنستان

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال مسیمیر قطر پیشنهادی به باشگاه تراکتورسازی داد که مورد قبول مسئولان این باشگاه قرار نگرفت. محمد نوری در حالی در فهرست تراکتورسازی قرار دارد که خودش بارها عنوان کرده می‌خواهد فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد. نوری امیدوار است بالاخره با چراغ سبز برانکو برای حضور در پرسپولیس مواجه شود.

این در حالی بود که تراکتور سازی دیروز با آرزاد هارویان، مدافع تیم ملی ارمنستان با 50 بازی ملی قرار داد دو ساله امضا کرد.

جابر در تیر رس ماشین‌سازی

جابر انصاری بازیکن فصل گذشته استقلال که نمایش نسبتا خوبی هم در این تیم داشت مذاکرات خوبی با باشگاه ماشین‌سازی تبریز داشته و توافقات اولیه‌ای را هم با این باشگاه به دست آورده است؛ در حالی که این بازیکن هنوز با استقلال قرارداد دارد. با این حال چون هنوز لیست خروجی استقلال از طرف علیرضا منصوریان اعلام نشده، انصاری نیز مثل شماری دیگر از آبی پوشان بلاتکلیف است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها