معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال متقاضیان 350 هزار واحد مسکن مهر خانه‌دار می‌شوند و تلاش دولت این است که بزودی همه این واحد‌ها را تکمیل کند و تحویل دهد.
کد خبر: ۹۱۰۵۱۹

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محسن نریمان با حضور در اخبار 21 شبکه یک سیما درباره مصوبه جدید دولت مبنی بر واگذاری 350 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان گفت: دولت با این تصمیم زمینه تکمیل پروژه‌های مسکن مهر را فراهم کرده است . وی افزود: برای 350 هزار واحد مسکونی که در گستره کشور وجود دارد، درنظر گرفته شده است که وجوهی اختصاص پیدا کند و مهم‌ترین این واحدها نیز در اطراف تهران مانند پردیس، پرند، هشتگرد و آنجاهایی که اولویت بالای ساخت را دارد یا آماده تحویل است و پیشرفتی بالای 90درصد دارد، اختصاص پیدا کند و با امکانات زیربنایی و روبنایی تحویل مردم شود. مدیرعامل عمران شهرهای جدید گفت: برنامه‌ریزی مناسبی برای تامین اعتبارات زیربنایی و روبنایی نشده بود که با تصمیم دولت تسهیلاتی حدود هزار میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد، همچنین 400 میلیارد تومان از طریق منابع بخش مدیریت بحران و 700 میلیارد تومان نیز از منابع داخلی خودمان به این کار اختصاص پیدا کرد .

وی افزود:‌ با این مصوبه قرار است تا پایان سال 350 هزار واحد مسکن مهر را تحویل بدهیم و وزارت نیرو نیز در زمینه‌های آب و برق همکاری کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها