با اعلام فدراسیون قایقرانی، سونیا نوریزاد هدایت تیم ملی آب‌های آرام بانوان بزرگسال را به عهده گرفت. تیم ملی قایقرانی ایران خود را برای مسابقات زیر 23 سال جهان آماده می‌کند و اردوی آماده‌سازی تیم ملی آب‌های آرام بانوان در کایاک و کانو طی روزهای 19 خرداد تا 8 تیر برگزار خواهد شد. نگار علی محمدی، مائده طهماسبی، هدیه کاظمی و گلناز غضنفریان در کایاک، آتنا رئوفی، مهسا کهنسال و معصومه داناب‌پور در کانو نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.
کد خبر: ۹۱۰۴۱۷

مربی برزیلی برای تیم گراپلینگ بانوان

از اردوی بعد یک مربی برزیلی به کادر فنی تیم ملی گراپلینگ بانوان اضافه خواهد شد. مهری مهرپور، مربی ارشد گراپلینگ بانوان با اعلام این مطلب به ایسنا گفت: با توجه به این که مدت زمان کوتاهی است که کشتی‌گیران در بخش گراپلینگ فعالیت می‌کنند و این مرهون حمایت‌های ویژه فدراسیون است.

ایران در بخش گراپلینگ مردادماه میزبان رقابت‌های آسیایی است. مسابقات جهانی این بخش نیز مهر در بلاروس برگزار می‌شود. البته میزبانی ایران هنوز قطعی نشده است.

رتبه کمانداران ایران در رده‌بندی جهانی

فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان رده‌بندی برترین کمانداران را در ابتدای ماه ژوئن اعلام کرد که بر این اساس در ریکروی زنان نیز زهرا نعمتی و ملیکا عبدالکریمی در رده‌های 46 و 93 قرار گرفتند. در بخش کامپوند زنان نیز افسانه شفیعی و سکینه قاسم‌پور در رده‌های 56 و 66 قرار گرفتند و فرشته قربانی با وجود کسب مدال طلای میکس و انفرادی در جام پیروزی ترکیه در جایگاه هفتاد و چهارم ایستاد.

مربی خارجی برای فوتبال بانوان اولویت ندارد!

یک هفته پس از آن که نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال عنوان کرد؛ مذاکرات اولیه با یک مربی آلمانی برای هدایت تیم ملی فوتبال بانوان ایران انجام شده است و فقط منتظر تامین اعتبار برای نهایی کردن حضور این مربی در ایران هستند، حالا معادلات کاملا تغییر کرده است. الهه عرب عامری به ایرنا گفت: نیاز فعلی فوتبال زنان ایران پشتوانه‌سازی، استعدادیابی، برگزاری مسابقات قهرمانی رده‌های مختلف سنی و برگزاری لیگ پویا و منظم است. در این شرایط لزومی به استخدام یک مربی خارجی برای هدایت تیم فوتبال زنان ایران نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها