عکسی دیده‌نشده از حضور آیت‌الله خامنه‌ای در مراسم تشییع پیکر امام خمینی(ره) در بهشت زهرا(س) - خرداد 1368. این عکس را کاوه کاظمی گرفته است.
کد خبر: ۹۱۰۱۰۸

تسلیت متفاوت دایی به محرمی

علی دایی در صفحه اینستاگرامش درگذشت مادر مجتبی محرمی را به او تسلیت گفت. دایی نوشت: مادران هر وقت بمیرند، زود است. هشت پوش فراموش نشدنی فوتبال ایران، پسر دوست‌داشتنی پرسپولیس که اگر مقابل همه یل بود در برابر مامان مهین چهارزانو بر زمین می‌نشست. حالا سوگوار کوچ ابدی مادر است. مادری که مصطفی را تقدیم انقلاب کرده و هیچ‌گاه نخواست از برند ارزشمند مادر شهید بودن کمترین بهره‌ای را ببرد. او امروز مهمان خوان خداست. سر سفره‌ای که مصطفی میزبان مادر است و اینجا چشمان خیس مجتبی پشت سر یار سفر کرده آب می‌پاشد. مجتبی جان شریک غمت هستم. خدایش رحمت کند».

تست تاریخی رضا کیانیان

عبدالله اسکندری، طراح چهره‌پردازی عکسی کمتر دیده شده از رضا کیانیان منتشر کرد. در این عکس کیانیان با گریمی متفاوت دیده می‌شود. تستی که برای یکی از سریال‌های تاریخی است که کیانیان در آن بازی کرده است.

مادر و پسر در حرم رضوی

پسر فاطمه گودرزی عکسی به اشتراک گذاشت که او را همراه مادرش در حرم امام هشتم (ع) نشان می‌دهد.

نقشی متفاوت برای کمند

کمند امیرسلیمانی عکسی از جدیدترین نقشی را که در حال اجرای آن است، منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: در این کار نقش کوتاه اما متفاوتی دارم. این بازیگر نام کار را ذکر نکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها