شبکه‌های مختلف رادیویی برنامه‌هایی متنوع با عناوینی همچون پابه‌پای آفتاب، همیشه با امام، عقیق و سایه روشن را برای پخش در 14 و 15 خرداد تدارک دیده‌اند.
کد خبر: ۹۱۰۰۵۷

رادیو ایران

به گزارش جام‌جم، «پابه‌پای آفتاب» عنوان ویژه برنامه رادیو ایران است که به روایت ابعادی از شخصیت امام خمینی(ره) به عنوان رهبری جهانی خواهد پرداخت. این برنامه که عصر جمعه 14 خرداد ساعت 17 ویژه سالگرد رحلت امام خمینی روی آنتن می‌رود، به بررسی ویژگی‌های امام خمینی به عنوان رهبری ماندگار و همچنین بررسی تفاوت‌های رهبری در ایران با دیگر کشورهای جهان می‌پردازد. برنامه «همیشه امام» هم 14 خرداد ساعت 9 و 45 دقیقه به تهیه‌کنندگی حسین نافذ عارفی پخش می‌شود. یکی از بخش‌های برنامه گفت‌وگو با دکتر مهدی حمزه‌پور استاد دانشگاه است. این شبکه رادیویی برنامه‌های نوبت نوا، خاطرات ماندگار، دیار یادها، خیزش خونین، باغ ارغوان و کرامت را هم برای 15 خرداد در نظر گرفته است.

رادیو نمایش

14 و 15 خرداد، دو نمایش رادیویی «وقتی که کوچک بودم» و «کرامت» ساعت 11 و 45 دقیقه روی آنتن رادیو نمایش می‌رود. «وقتی که کوچک بودم» به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است. نمایش «کرامت» نیز با موضوع قیام خونین 15 خرداد از رادیو نمایش پخش می‌شود.

رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15خرداد سال 42 ویژه برنامه‌های متعددی را تدارک دیده است. سیر تاریخی قیام 15 خرداد از زمینه‌های شکل‌گیری تا انقلاب در قالب برنامه از بغض تا فریاد ساعت 9 روز 15 خرداد پخش می‌شود.

در ویژه برنامه «عقیق» با محمدتقی علایی، شاعر و مدیحه‌سرا‌ی انقلاب اسلامی و اهل بیت(ع) درباره خاطراتش از ماجرای 15 خرداد 42 گفت‌وگو شده است. این برنامه هم 15 خرداد ساعت 17 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

رادیو سلامت

شبکه رادیویی سلامت، همزمان با سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) امروز و فردا، 13 و 14 خرداد ماه، در برنامه‌های خود به موضوعات معرفی و ترویج اندیشه‌های حضرت امام، الگوبرداری از ساده‌زیستی حضرت امام(ره) و... می‌پردازد. این مباحث در برنامه عصرتون سلامت، پشت پلک صبح، نقطه سر خط، کوچه سلامت پلاک 102، رسانه و سلامت و بفرمایید سیب پخش خواهد شد.

رادیو اقتصاد

رادیو اقتصاد هم در ویژه برنامه «ملازمان آفتاب» شنبه 15 خرداد به بررسی نقش فعالان اقتصادی در شکل‌گیری نهضت 15 خرداد خواهد پرداخت. این برنامه ساعت 6 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

رادیو فرهنگ

رادیو فرهنگ همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) ویژه برنامه «صبح چهاردهم» را جمعه 14 خرداد ساعت 9 و ویژه برنامه امام حماسه‌ای دیگر را ساعت 8 و 30 دقیقه پخش می‌کند. در رادیو صبا برنامه ساده و صمیمی،دو نیم صبا، صباهنگ و مسابقه دو در بیست پخش می‌شود.

رادیو جوان

برنامه «با من ورق بزن» شبکه رادیویی جوان جمعه 14 خرداد ساعت 12 و 30 دقیقه در بخش معرفی کتاب مروری کوتاه به کتاب «منزل به منزل با خمینی» به قلم محمدجواد مرادی‌نیا دارد. این کتاب که سال 1384 در انتشارات عروج به چاپ رسیده است، به دوران کودکی، ازدواج و فرزندان، هجرت به قم، مرجعیت، تبعید و بازگشت امام خمینی(ره )به ایران اشاره می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها