توپ پر نارنجی‌پوشان در نقل‌و انتقالات

از حفظ ترابی تا تلاش برای جذب برهانی

باشگاه سایپا که با جذب حسین فرکی در صدد ساخته و پرداخته کردن تیمی قدرتمند جهت فصل آینده لیگ برتر است، ظاهرا قصد دارد با توپ پر به فصل نقل و انتقالات بیاید، هم صحبت از جذب برهانی است و هم حفظ ترابی!
کد خبر: ۹۱۰۰۴۸

آرش برهانی، بازیکن محبوب استقلالی‌ها در حالی فصل ناموفقی را با آبی پوشان پشت سر گذاشت که در نیم فصل اول گذشته با توجه به حضور جواد نکونام در سایپا تا یک قدمی نارنجی پوش شدن پیش رفت. با این حال پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال مانع انتقال شد و اطمینان داد که حساب ویژه‌ای روی او باز خواهد کرد. با این حال برهانی در اکثر قریب به اتفاق بازی‌های لیگ پانزدهم به نیمکت دوخته شد و نمی‌خواهد این روند را ادامه دهد.

در این خصوص، چنانچه منصوریان هم تمایلی به استفاده از این بازیکن نداشته باشد به احتمال فراوان برهانی نارنجی پوش خواهد شد. این در حالی است که او از چند تیم شهرستانی نیز پیشنهاد دارد اما خودش تاکید دارد که فوتبالش را در تهران ادامه می‌دهد.

علاوه بر این نارنجی پوشان به هیچ قیمتی حاضر نیستند، ستاره جوان خط حمله تیمشان یعنی مهدی ترابی را هم از دست بدهند، بازیکنی که مد نظر چند تیم از جمله پرسپولیس است، اما با سایپا قرارداد دارد و مسئولان باشگاه او را غیرقابل‌فروش می‌دانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها