منابع آگاه از لو رفتن لیست بازیکنانی که از باشگاه پرسپولیس جدا می‌شوند، خبر می‌دهند. گویا جدایی رضا نورمحمدی، بابک حاتمی. رضا خالقی‌فر، اومانیا، بن سون، سوشا مکانی، علی فاطمی و علی محسن‌زاده قطعی است.
کد خبر: ۹۰۹۳۲۵

در این میان محسن‌زاده رضایت‌نامه گرفت و فاطمی و خالقی‌فر قرار داد دارند و دیگر بازیکنان آزاد هستند. همچنین بنگر، کفشگری، لوبانوف و حیدریه در لیست انتظار قرار دارند و اگر بازیکنان مورد نظر در پست آنها جذب نشوند، در پرسپولیس می‌مانند. از طرفی علاوه بر این‌که گفته می‌شود بنگر مدنظر برانکو نیست، ظاهرا ارتباط باشگاه و بنگر هم به دلیل اعتصاب مالی فصل گذشته خوب نیست. برخی اعتصاب طارمی و نفرات جوان را ماحصل تحریک بنگر و نورمحمدی می‌دانند. بنگر اخیرا با انتشار پستی علیه باشگاه موضع تندی گرفته و گفته: سر مسئولان باشگاه شلوغ است و سراغی از نفرات پارسال نمی‌گیرند!

همچنین امید عالیشاه، مهدی طارمی و ماریچ نیز بازیکنان آزاد هستند که از این جمع جدایی طارمی قطعی است و ماندن طارمی منوط به تامین خواسته‌های مالی این بازیکن است. عالیشاه نیز از تیم آدنا اسپور ترکیه پیشنهاد دو میلیارد تومانی دارد، اما برای لژیونر شدن از طریق بورسیه دانشجویی مردد است. این بازیکن از روسیه و یونان نیز پیشنهاد دارد. با این حال همه چیز به برگزاری جلسه او با طاهری، سرپرست باشگاه برمی‌گردد. عالیشاه این شانس را دارد تا چنان‌ چه بنگر از پرسپولیس برود، کاپیتان دوم سرخپوشان شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها