علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس با صدور حکمی، حسین آرونی را به‌عنوان سرپرست مجموعه ورزشی شهید کاظمی منصوب کرد. آرونی سال‌های گذشته در کسوت معاون مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس فعال بوده است.
کد خبر: ۹۰۸۹۶۶

مصاف «ب» پرسپولیس و تیم دانشجویان

تیم فوتبال «ب» پرسپولیس که این روزها در حال آماده‌سازی است، قرار است طی روزهای دوشنبه و چهارشنبه، دو بازی تدارکاتی برگزار کند. بر این اساس، امروز بازیکنان تیم«ب» پرسپولیس، ساعت 18 در زمین دانشگاه شهید بهشتی به مصاف تیم ملی دانشجویان خواهند رفت. دومین دیدار تدارکاتی این دو تیم هم روز چهارشنبه از ساعت 16 در همین زمین انجام خواهد شد.

‌ منتفی شدن اردوی ارمنستان

حضور تیم ملی جوانان و نوجوانان فوتبال ایران در ارمنستان برای برگزاری دو بازی دوستانه در این کشور به دلیل انصراف میزبان منتفی شد.

تیم ملی فوتبال نوجوانان و جوانان ایران برای حضور در ارمنستان و انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی نوجوانان و دو بازی دوستانه با تیم ملی جوانان از سوی مسئولان این کشور دعوت شده بودند. این سفرها قرار بود تیرماه صورت بگیرد و مسئولان ایران هم با این موضوع موافقت کرده بودند.

داغ ترین بازار نقل و انتقالات

یکی از فصل‌هایی که بازار نقل وانتقالات بسیار گرم و داغی را در دل خود دارد، در فصل پیش رو اتفاق می‌افتد. بیشتر بازیکنان در تیم‌های مختلف، قراردادشان به اتمام رسیده و می‌خواهند با رقم‌های بهتری اقدام به امضای قرارداد کنند. از سوی دیگر وضع مالی چند باشگاه بسیار بهتر از قبل شده و اقتصادشان با تحول مواجه است که این موضوع به بازیکنان کمک می‌کند رقم قراردادشان را بالا ببرند. حالا که فینال جام حذفی به اتمام رسیده، قطعا شاهد داغ ترین بازار نقل و انتقالات تاریخ لیگ نیز خواهیم بود.

اولین پیروزی قطبی در تایلند

تیم بوریرام تایلند در اولین بازی تحت مربیگری افشین قطبی برابر تیم انتهای‌جدولی ناخن راتچیسما به پیروزی خفیف یک بر صفر دست یافت.

قطبی پس از این بازی اظهار کرد: چهار روز از حضورم در تیم بوریرام می‌گذرد و می‌توانید در آینده تغییر و پیشرفت این تیم را ببینید و شرایط تیم بوریرام قطعا بهتر خواهد شد. وی افزود: هدف ما در این بازی با وجود ضعف‌ها و نمایش نه‌چندان خوب برخی از بازیکنان کسب سه امتیاز بود و باید 9 امتیاز سه بازی آینده را نیز به‌دست آوریم تا بتوانیم دوباره هواداران را به هیجان بیاوریم. تیم بوریرام تا پایان هفته چهاردهم لیگ برتر تایلند با 28 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد. تیم‌های موانتونگ و بانکوک‌یونایتد به ترتیب با 36 و 34 امتیاز در رده‌های اول و دوم ایستاده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها