چهره‌ها و نظرها

حمایت ترکیه از جبهه النصره ادامه دارد

وزارت دفاع روسیه تأکید کرد: ترکیه همچنان در حال کمک تسلیحاتی به تروریست‌های عضو «جبهه النصره» (شاخه القاعده در سوریه) است.
کد خبر: ۹۰۸۶۵۴

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، «سرگئی رودسکوی» رئیس اداره‌کل عملیات ستاد کل ارتش روسیه گفت: کامیون‌های حامل اسلحه و مهمات از ترکیه هر روز از مرز سوریه عبور می‌کنند. وی افزود: کمک‌های دائمی و نیرو و تسلیحات به تروریست‌های جبهه النصره امکان می‌دهد هر روز دست به حملات تحریک‌آمیز علیه نیروهای ارتش سوریه بزنند.

شبح خشونت شوم بر فراز غزه دیده می‌شود

فرستاده ویژه سازمان ملل در گفت‌وگوهای سازش اسرائیل فلسطینی اعلام کرد : وضعیت در غزه به طور فزاینده‌ای «ناامیدکننده و شدیدا ناپایدار» می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس، «نیکلای ملادنوف» طی جلسه شورای امنیت در نیویورک گفت: وقایع اخیر نشان می‌دهد شبح خشونت به طور شوم بر فراز منطقه دیده می‌شود. با وجود این‌که تلاش‌های پایه‌ای بیشتری برای بیان کردن حقایق مزمن در غزه انجام شده است، اما اکنون مساله اینجاست که چه زمانی تشدید (اعتراضات) بعدی رخ خواهد داد.

کسی که به اسم دین آدم می‌کشد از دین خارج است

احمد الطیب، شیخ الازهر در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی فرانس 24 اعلام کرد: کسی که سلاح به دست می‌گیرد و به نام دین، آدم می‌کشد، از دین خارج است. وی اظهارات مجری این شبکه تلویزیونی مبنی بر این‌که وجود گروه‌های تروریستی و کسانی که به اسم دین آدم می‌کشند به خاطر این است که مشکل در اسلام است، گفت: اگر می‌گویی مشکل در دین اسلام است به آنچه بر سر ملت‌های خاورمیانه و دیگر ساکنان مناطق مختلف در جریان جنگ‌های صلیبی آمد نیز اشاره کنید که به نام ادیان دیگر انسان‌ها را می‌کشتند.

احمد الطیب در ادامه گفت: هر یک از گروه‌های افراطی مسلح که روی مردم سلاح می‌کشند و آنها را به نام هر دینی می‌کشند از دین خارج هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها