روی آنتن

گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در شبکه افق

ویژه برنامه سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت به مدت سه شب به صورت زنده از شبکه افق پخش می شود.
کد خبر: ۹۰۷۰۶۷

به گزارش روابط عمومی شبکه افق، محسن ناجی مدیر برنامه‌های ترکیبی شبکه افق با اشاره به فرا رسیدن سوم خردادماه سالروز عملیات آزادسازی خرمشهر و همچنین چهارم خرداد روز مقاومت اظهار کرد: این برنامه از یکشنبه دوم خردادماه به مدت سه شب ساعت 23 از شبکه افق پخش می شود و شامل بخش‌های متنوعی خواهد بود.

امینی‌‌خواه در «دیدار در وقت اضافه»

مهدی امینی‌‌خواه، بازیگر سینما و تلویزیون درباره تازه‌ترین فعالیت‌هایش در این عرصه به مهر گفت: بتازگی قراردادی برای بازی در سریالی با عنوان «دیدار در وقت اضافه» به کارگردانی کامیار شاه‌نظری امضا کرده‌ام. تهیه‌کننده این سریال حمید عسگری است و نیما شاهرخ‌شاهی و کاوه سماک باشی نیز از دیگر بازیگران آن هستند. این سریال هم‌اکنون در مرحله پیش تولید است و به احتمال زیاد از اواسط خرداد جلوی دوربین می‌رود.

انتصاب مدیرکل تامین برنامه‌های خارجی سیما

طی حکمی از سوی علی‌اصغر پورمحمدی، معاون سیما، محمدمهدی یادگاری به‌عنوان «مدیرکل تأمین برنامه‌های خارجی و رسانه بین‌الملل سیما» منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی سیما، معاون سیما، تأمین و آماده‌سازی برنامه‌های خارجی و برنامه‌های تولید شده در بخش خصوصی را از اهم وظایف مدیرکل تامین برنامه‌های خارجی و رسانه بین‌الملل سیما برشمرد.

بازخوانی حماسه خرمشهر در رادیو معارف

همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر ویژه برنامه «حماسه آسمانی» به تبیین فرهنگ مقاومت و ایثار می پردازد. به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ این برنامه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین داوود محقق؛ نماینده امام خمینی(ره) در قرارگاه کربلا و عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین (علیه‌السلام) به تبیین موضوعاتی همچون بازخوانی حماسه آزادسازی خرمشهر، مشخصات فرهنگ مقاومت و ایثار می‌پردازد. «حماسه آسمانی» کاری از گروه فرهنگ و جامعه به تهیه‌کنندگی و سردبیری حمید اشتری و گویندگی رضا حبیبی دوشنبه سوم خرداد 95 ساعت 10 و 15 دقیقه پخش می‌شود.

نیک‌نژاد و پیشنهاد ساخت سریالی برای محرم

کارگردان سریال «دردسرهای عظیم» گفت: پیشنهاد ساخت سریال مناسبتی ماه محرم را دارم، اما فعلا در حد صحبت است و حتی فیلم‌نامه را هنوز نخوانده‌ام.

برزو نیک‌نژاد در گفت‌وگو با فارس گفت:‌ مدتی است که پیشنهاد ساخت سریال مناسبتی ماه محرم را دارم، اما فعلا در حد صحبت است و حتی فیلم‌نامه را هنوز نخواندم و اگر شرایط مساعد باشد بعد از اکران فیلم سینمایی «زاپاس» مثل یک سرباز، ساخت آن را به عهده می‌گیرم.

«جیب جیب» برتر جشنواره رسانه‌های شهری شد

در اختتامیه جشنواره رسانه‌های شهری که با حضور شهردار تهران، جمعی از اعضای شورای شهر و استادان حوزه رسانه در روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد مجموعه «جیب جیب» توانست رتبه نخست را در بخش برنامه‌های تلویزیونی به خود اختصاص دهد. به گزارش روابط عمومی شبکه دو، جیب جیب به تهیه‌کنندگی آزیتا رضایی و کارگردانی مجتبی ظریفیان؛ برنامه ای با ساختار رئال ـ انیمیشن است که تلاش دارد توانایی مراحل حل مسائل مختلف را از زاویه‌ای متفاوت به جمعیت مخاطب این برنامه یعنی گروه سنی خردسال بیاموزد. این برنامه در ایام نوروز 95 از شبکه دو سیما پخش می شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها