با پایان سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، ایرانی‌ها حافظ و قاری اول این دوره از مسابقات، شدند.
کد خبر: ۹۰۵۸۳۴

به گزارش تسنیم، شبستان مصلای بزرگ امام خمینی(ره) در ششمین روز از سی‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، شاهد رقابت‌های فشرده فینالیست‌های این دوره از مسابقات بود.

در این روز و در کنار رقابت‌های فشرده و تنگاتنگ قاریان و حافظان قرآن کریم، برنامه‌های مهم و متنوعی به اجرا گذاشته شد که با استقبال بسیار مردم مانوس با قرآن کریم مواجه بود. به این ترتیب شبستان مصلی شاهد حضور بیش از 4000 نفر از مردمی بود که به شوق نشستن در محفل قرآنی و بهره بردن از تلاوت قاریان و حافظان قرآن کریم خود را به مصلی رسانده بودند.

این مسابقات در حالی انجام شد که قاریان و حفاظ در فینال با یکدیگر رقابت کردند و سرانجام با اعلام اسامی برتر هر رشته پرونده رقابت‌های این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بسته شد.

روز دوشنبه این رویداد با رقابت فینالیست‌های رشته قرائت و حفظ کل آغاز شد و در رشته حفظ مجتبی فردفانی از ایران نفر اول شد و عبدالعزیز احمد از مصر و محمدعلی عبدالله از استرالیا دوم و سوم شدند.

همچنین حامد ولیزاده در این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن رتبه اول رشته قرائت شد. نفرات دوم و سوم هم از کشورهای افغانستان و اندونزی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها