ترابی، رضایی، تبریزی و... در تیررس سرخ‌ها

مذاکرات پنهانی برانکو و پرسپولیس

برانکو در پرسپولیس می‌ماند و از همین حالا، گمانه‌زنی درباره لیست خرید او در فصل جدید بالا گرفته است. این روزها نام‌های زیادی برای حضور در پرسپولیس کنار هم ردیف شده است؛ از مهدی ترابی سایپا بگیرید تا کاوه رضایی ذوب‌آهن. کادر فنی پرسپولیس اتفاقا درباره خروجی و ورودی تیم، جلساتی تشکیل داده‌اند. کریم باقری دستیار برانکو در این باره می‌گوید: ما چندین بار در این زمینه صحبت کرده‌ایم، اما هنوز هیچ لیستی به طور قطع تهیه نشده که به باشگاه ارائه شود. اعضای کادر فنی باشگاه دائما بازیکنان مد نظر را آنالیز می‌کنند تا بتوانیم با استفاده از این بازیکنان سال آینده تیمی ببندیم که قدرتمند در لیگ ظاهر شود. بازیکنانی باید به پرسپولیس بیایند که از نظر فنی و اخلاقی بهترین باشند. برانکو ایوانکوویچ هم دقیقا حرف‌های کریم باقری را تائید می‌کند. او در پاسخ این سوال که آیا بازیکنانی که نامشان در رسانه‌ها مطرح شده، مدنظر شما هستند، پاسخ می‌دهد: هنوز هیچ لیستی تهیه نکرده‌ایم. من اسم بازیکنی را به باشگاه نداده‌ام، ولی در حال بررسی در این زمینه هستیم.
کد خبر: ۹۰۵۳۶۶

البته این گناه نیست که باشگاه‌ها با بازیکنان آزاد مذاکره کنند. طبق قانون، بازیکنی که یک نیم‌فصل از قراردادش با تیمی باقی مانده باشد، حتی می‌تواند قرارداد تازه‌ای با باشگاه جدیدش امضا کند. پرسپولیسی‌ها ترجیح می‌دهند زیاد سر و صدا به راه نیندازند و در سکوت، کار خود را ادامه بدهند، اما این باشگاه چه بازیکنانی را برای فصل آینده لیگ برتر مدنظر دارد؟

حسین ماهینی و کنعانی‌زادگان: این دو بازیکن جزو بازیکنان پرسپولیس هستند که برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان رفته‌اند. برانکو هم درباره‌شان می‌گوید: آنها به پرسپولیس برمی‌گردند چون با باشگاه قرارداد دارند.

مهدی ترابی: بازیکن جوان سایپا که سه فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، در تیررس پرسپولیس است. ترابی البته سودای سفر به اروپا را در سر دارد، ولی شاید حضور در پرسپولیس هم برایش وسوسه‌انگیز است.

کاوه رضایی: او یک پرسپولیسی دوآتشه است و اگر سراغ بازیکنان ذوب‌آهن بروید، این مساله را تائید می‌کنند. کاوه در ذوب‌آهن فوق‌العاده بوده و به همبازی‌هایش گفته، فصل آینده به تهران برمی‌گردد. این یعنی او به پرسپولیس خیلی نزدیک شده است.

مرتضی تبریزی: مرتضی هم در ذوب‌آهن عملکرد خوبی داشته و در تیررس برانکو و پرسپولیس است. البته او با ذوب‌آهن قرارداد دارد و بعید به نظر می‌رسد، این باشگاه بسادگی او را از دست بدهد.

خسوس یا بیرانوند: گلر نفت تهران یعنی بیرانوند نشان داده پتانسیل زیادی در ساختن حاشیه دارد. در مقابل خسوس گلر استقلال خوزستان، بسیار بی‌حاشیه و البته خوب است. با این همه بیرانوند به نزدیکانش گفته با پرسپولیسی‌ها تمام کرده است.

فرشید باقری: هافبک دفاعی صبا ازجمله بازیکنانی است که نامش برای حضور در پرسپولیس مطرح شده است.

مائده محقق

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها