رئیس جمهور در نشست هیئت دولت انتصاب رئیس جدید سازمان صدا و سیما و حضور وی در این نشست را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۰۵۳۶۱
تبریک رئیس جمهور به رئیس رسانه ملی

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی رییس جمهور در آغاز نشست هیئت دولت انتصاب دکتر علی عسکری را به ریاست سازمان صدا و سیما و همچنین نخستین حضور وی درهیات وزیران را تبریک گفت و ابرازامیدواری کرد: روحیه مسئولانه آقای عسکری به پیشبرد برنامه های پیشرفت کشور کمک کند.

حسن روحانی در جلسه هیات دولت اظهارداشت: همه ما برای حل مشکلات و تحقق اهداف پیشرفت کشور وظایفی داریم و مأموریت سازمان صدا و سیما فراهم آوردن زمینه برای حضور، مشارکت و مسئولیت پذیری مردم در همه امور به ویژه مسایل اقتصادی است.

وی گفت: در کنار اقدام برای جذب سرمایه و تکنولوژی خارجی ضروری است حداکثر تلاش برای جذب سرمایه های داخلی و مشارکت عموم مردم در توسعه و پیشرفت کشور بکار گرفته شود و لازمه این کار، تقویت امید به آینده است.

رییس جمهور با تاکید بر ضرورت تقویت بیش از پیش اعتماد میان مردم و دولت، افزود: رفتار و عملکرد سیاسی مردم نشان میدهد که به دولت اعتماد دارند و جهت گیری کلی رسانه ملی باید تقویت امید و اعتماد دو جانبه باشد.

روحانی اظهارداشت: در حوزه فرهنگی باید تلاش صدا و سیما در جهت رفع کاستی ها و تشویق اقدامات مثبت باشد و بجای بزرگ نمایی نگرانی ها، تقویت هویت ملی و روحیه خودباوری در دستور کار رسانه ملی قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها