اگر لوگوی جدید ایستاگرام را دوست ندارید!

چگونه لوگوی قبلی اینستاگرام را بازگردانیم؟

اپلیکیشن اینستاگرام که مالکیت آن به فیسبوک تعلق دارد، هفته گذشته طی بزرگترین بروزرسانی خود، علاوه بر تغییر رابط کاربری به محیطی سیاه و سفید، از لوگوی جدیدی نیز رونمایی کرد. این تغییر لوگو سر و صدای زیادی در میان کاربران به پا کرد و با وجود اینکه مورد استقبال برخی ازکاربران قرار گرفت، موجی از انتقادها را نیز دریافت کرد و به اعتقاد بسیاری از کاربران طراحی این لوگوی جدید بسیار ساده و حتی کودکانه است! اگر شما نیز از جزو افرادی هستید که لوگوی مسطح جدید اینستاگرام توی ذوق‌تان زده است و گوشی هوشمندتان نیز آیفون است،
کد خبر: ۹۰۴۵۰۸
چگونه لوگوی قبلی اینستاگرام را بازگردانیم؟

به گزارش جام جم کلیک ، برای استفاده از لوگوی قبلی اینستاگرام در آیفون خود، نیازی به جیلبریک یا هک کردن گوشی ندارید و کل این فرآیند تنها چند ثانیه طول می‌کشد. یک طراح UX (تجربه کاربری) به نام Juan Remirez ترفندی را طراحی کرده است که به شما امکان می‌دهد در عین استفاده از نسخه بروزرسانی شده اینستاگرام، از لوگوی قبلی این اپلیکیشن در آیفون خود استفاده کنید.

سیستم عامل iOS به کاربران امکان می‌دهد تا شورتکات‌های وب را به صفحه اصلی گوشی خود اضافه کنند به همین دلیل Remirez شورتکاتی را ایجاد کرده است که اپلیکیشن اینستاگرام را باز می‌کند. این شورتکات به جای لوگوی جدید، از لوگوی قبلی اینستاگرام استفاده می‌کند، به این ترتیب شما می‌توانید نسخه جدید اپلیکیشن اینستاگرام را همراه با لوگوی قبلی آن در صفحه اول آیفون خود داشته باشید.

برای انجام این کار، ابتدا این لینک را روی گوشی خود باز کنید. روی گزینه Share ضربه بزنید و سپس Add to home screen را انتخاب کنید. به همین راحتی اکنون می‌توانید از لوگوی قبلی و بروزسانی جدید اینستاگرام استفاده کنید. البته این نکته را فراموش نکنید که حین دریافت نوتفیکیشن‌ها لوگوی جدید به شما نمایش داده خواهد شد اما برای باز کردن این برنامه با استفاده از این شورتکات، همواره لوگوی قدیمی را مشاهده می‌کنید.

منبع: تک شات

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
خزایی
-
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
۰
۰
چگونه رمز فراموش شده اینستاگرام را باز یابی كنیم رمز اینستاگرام خودمو فراموش كردم

نیازمندی ها