خطیب جمعه تهران با تاکید بر این‌که آمریکا به قوانین بین‌المللی پایبند نیست گفت: آمریکا در مذاکرات هسته‌ای تعهد می‌دهد و همزمان آن را زیر پا می‌گذارد و پیمان‌شکنی می‌کند.
کد خبر: ۹۰۴۳۱۱

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، آیت‌الله موحدی‌کرمانی در خطبه‌ دوم نمازجمعه تهران افزود: آمریکا مردم، زنان و کودکان را به خاک و خون می‌کشد و عذرخواهی هم نمی‌کند، آمریکا دروغگوست و اقدامات عده‌ای شرور و تروریست را که ضداسلامند به اسلام نسبت می‌دهد و اسلام هراسی و ایران هراسی به راه می‌اندازد. سخن اصلی من با آمریکاست؛ آمریکایی که مردم شناسنامه‌اش را نباید فراموش کنند. به مناسبت غارت دو میلیارد دلار پول کشورمان تصمیم گرفتم چند مدال به آمریکا بدهم، خدا کند که به گوش آمریکا برسد.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی ادامه داد: این مدال‌هایی که به آمریکا دادیم، باید به رژیم صهیونیستی و آل‌سعود خبیث و همچنین کشورهای اروپایی هم که دنباله‌روی آنها هستند و به دیکته آمریکا عمل می‌کنند، داد.

وی عنوان کرد: بدانید آمریکا دشمن اسلام و قرآن است به این دلیل که با تمام وجود از رژیم اشغالگر قدس که دشمن سرسخت اسلام و مسلمین است، حمایت‌های مالی و تسلیحاتی می‌کند. آمریکا اسلام ستیز، شیعه ستیز و ایران ستیز است به این خاطر که ایران، ایران اسلامی است. وی خاطرنشان کرد: از تریبون نمازجمعه به دنیا و کشورها اعلام می‌کنم پول‌هایتان را از بانک‌های آمریکا بیرون بکشید، وگرنه دادگاه عالی آمریکا حکم سرقت اموالتان را صادر می‌کند. به آقای ظریف و همراهانشان می‌گویم که شما با دل و روح ظریفتان، با چه عناصر قلدری سر و کار دارید. خداوند به شما اجر دهد و شما را یاری کند که مبادا فریب این خون‌آشام را بخورید.

وی انتصاب دکتر علی‌عسکری به ریاست صدا و سیما را تبریک گفت و افزود: دستوراتی که مقام معظم رهبری در این ارتباط به مسئول قبلی دادند و فرمودند، دستورات همان‌هاست، آنها را به دقت بخوانید، دستورات دستورات ولی امر است، مساله صداوسیما بسیار مهم است، یک دانشگاه سیار است، همه دارند می‌بینند، بچه‌ها و نوجوانان تماشا می‌کنند و در روحشان و جانشان نفوذ می‌کند. آیت‌الله موحدی‌کرمانی، خطاب به رئیس جدید صدا و سیما تاکید کرد: خیلی مراقب باشید صحنه‌های مبتذل و مهیج را ارائه نکنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها