سعید عزت‌اللهی با این‌که در باشگاه اتلتیکو بود و حتی در تمرینات تیم دیه‌گو سیمئونه حاضر شد، ولی در فینال لیگ قهرمانان، طرفدار رئال‌مادرید است. او یک رئالی است و پیش از این‌که به اتلتیکو برود، طرفدار این تیم بود. عزت‌اللهی درباره این بازی هیجان انگیز و همین‌طور سبک بازی اتلتیکو توضیحاتی می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۲۷۶۰

سعید تو بازیکن اتلتیکو مادرید بودی، ولی یک رئالی به حساب می‌آیی. در فینال لیگ قهرمانان اروپا طرفدار کدام تیم هستی؟

طرفدار رئال‌مادرید هستم. من در باشگاه اتلتیکو عضو بوده‌ام، ولی قبل از این‌که به آنجا بروم، طرفدار رئال‌مادرید بودم و این تیم را دوست داشتم. به همین دلیل در فینال لیگ قهرمانان طرفدار این تیم خواهم بود، نه اتلتیکو.

درباره سبک بازی اتلتیکو انتقاد زیاد است. خودت فکر می‌کردی این تیم به فینال برسد؟

خیلی غیر‌قابل پیش‌بینی نبود. بازی با تیم‌هایی که به سبک اتلتیکو در زمین دفاع می‌کنند و می‌جنگند، برای هر تیمی سخت است. آنها حریف را عصبی می‌کنند تا به اهداف خود برسند. پیش‌بینی می‌کردم این تیم در اروپا موفق شود و بعد از برد یک بر صفر در بازی رفت، حدس می‌زدم در بازی برگشت شانسش برای صعود بیشتر باشد.

نظرت درباره انتقادها از سبک بازی اتلتیکو چیست؟

این سبک بازی آنهاست. تمریناتشان بر همین اساس است و نتیجه هم گرفته‌اند. قطعا دفاع کردن هم توانایی زیادی می‌خواهد، اما شما نگاه کنید اتلتیکو زمانی هم که علاقه‌مند به حمله باشد، می‌تواند براحتی حمله کند. نمی‌توانیم بگوییم آنها فقط دفاع کردن بلد هستند. نمی‌توان به سیمئونه و این تیم خرده گرفت، چون فعلا با این سبک از فوتبال نتیجه گرفته‌اند. شما نگاه کنید هزینه‌هایی که در این تیم می‌شود مثلا نسبت به رئال یا بارسا و حتی همین بایرن چقدر کمتر است،اما الان چه تیمی به فینال رسیده است؟ اتلتیکو. وقتی آنها دو غول بزرگ فوتبال اروپا،یعنی بارسا و بایرن را می‌برند، اتفاق بسیار بزرگی است. بردن این تیم‌ها کار راحتی نیست، ولی اتلتیکو توانست در مسیری که بسیار سخت‌تر از مسیر رئال بود، به فینال برسد.

حالا تصور می‌کنی در فینال چه تیمی برنده باشد؟

من دوست دارم رئال‌مادرید برنده باشد، اما قطعا بازی دشواری است و اصلا قابل پیش‌بینی نیست. در لیگ اسپانیا، اتلتیکو فقط یک امتیاز به رئال داد و توانست در بازی برگشت در برنابئو این تیم را شکست دهد. واقعا بازی سخت و نفسگیری است. رئال فوتبال بهتری ارائه می‌دهد، ولی اتلتیکو هم روی ضدحملات خطرناک است.

سعید راستی اوضاع خودت چطور است؟ هنوز در روستوف بازی نکرده‌ای. گویا مریض بودی.

به آینده‌ام در روستوف خیلی امیدوارم. خب نیم‌فصل بیرون بودم و تیم هم موفق بود. طبیعی است که مربی به ترکیب تیم برنده‌اش دست نزند. من اصلامشکلی در این زمینه ندارم و مطمئنم بزودی فرصت بازی پیدا می‌کنم. درباره مریضی‌ام باید بگویم متاسفانه ویروس بدی گرفته بودم و نتوانستم تمریناتم را انجام دهم، ولی الان کاملا خوبم و مشکلی ندارم.

مائده محقق

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها