در حالی که لمس سه‌بعدی اپل، کاربران را مجبور به فشار بیشتر به صفحه نمایش دستگاه می‌کند، مایکروسافت در تلاش است تا تکنولوژی‌ را طراحی نماید تا به مانند قلم‌های استایلوس استفاده شده در گلکسی نوت سامسونگ، بدون لمس صفحه نمایش بتوان کارهایی با آن انجام داد.
کد خبر: ۹۰۱۶۲۴
با ایده جدید مایکروسافت لمس سه‌بعدی را فراموش کنید!

به گزارش جام جم کلیک ،‌ اگرچه تکنولوژی Air Command که در گلکسی نوت‌های سامسونگ به کار رفته است به قلم نیاز دارد، مایکروسافت سعی دارد تا به روشی خاص، حرکت‌های انگشت کاربران را برای دیوایس مشخص کند و از این طریق، دستورات لازم به دستگاه منتقل شود. به عنوان مثال، نرم‌افزار پخش کننده ویدئو انگشتان شما را تشخیص داده و به صورت خودکار، کنترل کننده‌ها را برای شما به نمایش در می‌آورد.این الگوریتم اگر تشخیص دهد که کاربر، قصد کار کردن با دیوایس توسط یک دست را دارد، کنترلرهای اختصاصی استفاده از یک دست را به کاربر نمایش می‌دهد. به عنوان مثال در یک مرورگر، با نزدیک کردن انگشتان خود به یک لینک، می‌توانید پیش‌نمایشی از آن را مشاهده نمایید. تمامی این کارها، بدون لمس صفحه نمایش رخ می‌دهد!

این تکنولوژی به نظر جذاب و هیجان انگیز می‌آید. اما باید دید که دولوپرها، تا چه حد می‌توانند از آن برای به روز کردن اپلیکیشن‌ها و ایده‌های جدید استفاده کنند. ما انتظار داریم که این فناوری را به‌زودی در تلفن‌های هوشمند ویندوزی و اندرویدی مشاهده کنیم.

منبع: آی تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها