بیست و چهارمین مراسم «شبِ شاعر» با پاسداشت دکتر محمود اکرامی‌فر شاعر مثنوی مشهور «یا علی گفتیم و عشق آغاز شد» شامگاه یکشنبه در نخلستان سازمان هنری‌رسانه‌ای اوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۰۹۳

به گزارش روابط عمومی سازمان اوج، در این مراسم دکتر مجتبی رحماندوست، مصطفی محدثی‌ خراسانی، دکتر محمدرضا سنگری، دکتر علیرضا قزوه، مرتضی امیری‌اسفندقه و برخی دیگر از چهره‌های نام‌آشنای عرصه فرهنگ و هنر حضور داشتند.

محمدرضا سنگری، استاد دانشگاه در بخش نخست برنامه و در سخنانی، اکرامی‌فر را معلمی واقعی معرفی کرد که با جزر و مدهای سخن و نکته‌های بدیع آشناست. مجتبی رحماندوست، نویسنده و نماینده مجلس شورای اسلامی هم با ذکر خاطره‌ای به همجواری و هم‌سفری چندین ساله با اکرامی اشاره کرد و گفت: من از مصاحبت طولانی‌مدت با ایشان دریافتم که انسان در کنار او احساس آرامش می‌کند. یکی دیگر از سخنرانان این مراسم علیرضا قزوه، شاعر و مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری بود. او گفت: ما در روزگاری هستیم که دهاتی بودن خیلی خوشایند افراد نیست، اما محمود اکرامی به آن افتخار می‌کند.

اما در پایان مراسم، اکرامی‌فر پشت تریبون قرار گرفت و ضمن قدردانی از تک‌تک حاضران و سخنرانان، گفت: «قدر من از خاک پای خویش بالاتر ندانید!» و غزلی را با مطلعِ «ای مردم ای آوازهای منتشر در باد!/ من هم شما را دوست دارم هرچه باداباد...» تقدیمِ حاضران کرد و به جوانان گفت که از هیچ تلاشی برای رشد و یادگیری فروگذار نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها