هلاکت عاملان شهادت 3 مامور پلیس

سه قاچاقچی حرفه‌ای که در جریان درگیری با ماموران سه نفر از آنها را به‌شهادت رسانده بودند، در شهرستان خاش به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۸۹۹۷۲۱

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این باره به جام‌جم گفت: شامگاه سه‌شنبه یکی از بزرگترین گروه‌های قاچاق موادمخدر در کمین ماموران پلیس خاش گرفتار شدند.

وی اضافه کرد: ماموران و قاچاقچیان در جریان درگیری به سوی هم آتش گشودند. در ادامه درگیری دو مامور و دو سرباز زخمی و سه نفر از قاچاقچیان نیز که هدف شلیک گلوله‌های پلیس قرار گرفته بودند، زخمی شدند. آنها همراه راننده‌شان متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با حضور دیگر ماموران در محل حادثه مشاهده کردند دو مامور به شهادت رسیده‌اند و دو سرباز زخمی شده‌اند که آنها به بیمارستان منتقل شدند که یکی از آنها نیز به شهادت رسید. گروهبان یکم منوچهر جوینی و گروهبان یکم ابوالفضل خمرو و سرباز وظیفه عباس چراغی در جریان درگیری با سوداگران مرگ به شهادت رسیدند.

وی گفت: ماموران در ادامه عملیات موفق شدند ظهر چهارشنبه اجساد سه قاچاقچی به هلاکت رسیده را در یکی از روستاهای اطراف خاش همراه تعدادی سلاح که متعلق به آنها بود، کشف کنند. جست‌وجوی پلیس برای دستگیری همدست فراری این قاچاقچیان کشته‌شده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها