ذوب‌آهن در مسقط میزبان النصر است؛ سپاهان در دوحه مهمان الاتحاد

لشکرکشی اصفهانی‌ها برای شکست عربستان

امشب و در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، دو نماینده اصفهانی فوتبال ایران به مصاف دو حریف عربستانی خود می‌روند تا شاهد اپیزودهای دوم و سوم از جدال ایران ـ عربستان در زمین بی‌طرف باشیم.
کد خبر: ۸۹۷۳۹۶

اولین بازی ساعت 21 در مسقط برگزار می‌شود؛ جایی که ذوب‌آهن روی کاغذ میزبان تیم النصر عربستان است. تیم یحیی گل‌محمدی با وجود این‌که در لیگ برتر شرایط گذشته را ندارد و امتیازات زیادی را در هفته‌های گذشته از دست داد، اما در لیگ قهرمانان مدعی نخست صعود است و با کسب هشت امتیاز از چهار بازی در صدر قرار دارد. البته شرایط این گروه به گونه‌ای است که ذوب‌آهن نباید از امتیازات بازی با النصر بسادگی بگذرد. در این گروه لخویای قطر هم پنج امتیازی است و همچون النصر به انتظار کوچک‌ترین غفلت از سوی نماینده ایران نشسته است.

اما از ساعت 22 و 15 دقیقه به وقت تهران، سپاهان در دوحه قطر مهمان تیم الاتحاد خواهد بود. دیداری که بمراتب حساس‌تر از بازی ذوب‌آهن و النصر است. دلیل این حساسیت بالا هم شرایط نه چندان خوب هر دو تیم سپاهان و الاتحاد است. هر دو تیم سه امتیازی هستند و بازی امشب برایشان حکم مرگ و زندگی دارد. تساوی هم می‌تواند به منزله حذف همزمان هر دو تیم باشد. در این گروه لکوموتیو ازبکستان و النصر امارات با هشت و هفت امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند و در آستانه صعود به مرحله حذفی هستند.

گل‌محمدی: حق اشتباه کردن نداریم

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار برابر النصر عربستان در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تشکر از مقامات و فدراسیون فوتبال عمان به دلیل فراهم کردن شرایط خوب برای دیدار ذوب‌آهن و النصر گفت: بازی در کشور ثالث تصمیم خوبی نبود. دوست داشتیم این بازی در ایران برگزار شود تا هواداران ما از تماشای بازی در خانه و همچنین هواداران النصر از بازی در عربستان لذت ببرند.

وی با بیان این‌که بازی پیش رو حساس‌ترین بازی گروه ما به شمار می‌رود، افزود: النصر بازیکنان خوبی در اختیار دارد و نباید در بازی چهارشنبه به آنها فضا بدهیم. تقریبا در این بازی حق اشتباه کردن نداریم و برای موفقیت باید در تمام دقایق بازی تمرکز کافی را داشته باشیم. امیدواریم بازیکنان ما کیفیت خوب خود را به نمایش بگذارند و در پایان با پیروزی و کسب سه امتیاز از زمین بازی خارج شویم.

استیماچ: هدفی جز پیروزی نداریم

سرمربی سپاهان از این‌که تیمش باید در قطر به میدان برود، ابراز تاسف کرد. ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با الاتحاد عربستان در قطر ‌گفت: در ابتدا از میزبانی و پذیرایی مطلوب فدراسیون فوتبال قطر برای این بازی سپاسگزاری می‌کنم و البته تاسف خود را نیز به جهت این‌که این بازی در کشور ثالث برگزار می‌شود، اعلام می‌کنم. قطعا بازی در کشور ثالث خلاف روح فوتبال است، اما به هر ترتیب با توجه به نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا مجبور به بازی در این شرایط هستیم.

استیماچ با اشاره به شرایط سپاهان در جدول گفت: هیچ نگاهی نمی‌توانیم به جدول گروه‌مان داشته باشیم. فقط برای ما در دو دیدار پیش رو با الاتحاد، پیروزی مهم است و غیر از بردن هیچ هدف و برنامه دیگری نداریم. با اعتمادی که به بازیکنانم دارم، مطمئنم آنها در دیدار چهارشنبه با همه انگیزه و توان مبارزه می‌کنند تا هواداران را شاد کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها